خرید فالوور اینستاگرام چه مزایا و معایبی دارد؟ چگونه خرید فالوور اینستاگرام را از یک تهدید به فرصتی برای رسیدن به صفحه اکسلپور تبدیل کنیم؟ با 4 روشی که …

لازم نیست مدت زیادی از وقت خود را در اینستاگرام بگذرانید تا متوجه شوید که افراد زیادی از این شبکۀ اجتماعی کسب درآمد می‌کنند. همین که کمی صفحۀ اکسپلور را اسکرول کنید، کلی پیج‌های محتوایی و فروشگاهی خواهید دید که در زمینۀ مخصوص خود مشغول به فعالیت هستند.

تاثیرات خرید فالوور

چرا پست‌های شما در اکسپلور اینستاگرام نباشند؟ اگر پیجی دارید که می‌خواهید آن را پیشرفت دهید، غیرممکن است که تا به حال به این فرصت طلایی فکر نکرده باشید. عوامل زیادی در رفتن پست‌ها به اکسپلور نقش دارند. یکی از سوالاتی که کاربران زیادی با آن مواحه هستند، این است که “آیا خرید فالوور برای رفتن به اکسپلور مفید است یا نه؟”

در این مقاله می‌خواهیم تاثیر خرید فالوور اینستاگرام بر راه یافتن پست‌ها به اکسپلور را مورد بررسی قرار دهیم!

نگاهی مختصر تاثیرات خرید فالوور روی اکسپلور؛ رضایت کاربران در اولویت است!

قبل از این که نقش خرید فالوور را در راهیابی پست‌های پیج به اکسپلور اینستاگرام بررسی کنیم، لازم است بدانیم که چه چیزی باعث می‌شود که یک پست به این صفحه راه پیدا کند. به عبارتی بررسی می‌کنیم کدام نوع پست‌ها شانس رسیدن به اکسپلور اینستاگرام را دارند. پایه و اساس سیاست‌های اینستاگرام این است که کاربران خود را راضی نگه دارد. اما چگونه میتوان میزان رضایت کاربران را اندازه گرفت؟ مطمئناً نمیتوان با ارسال فرم، از تک تک کاربران نظرسنجی کرد.

معیاری که برای سنجش رضایت کاربران از یک پست به کار گرفته می‌شود، نرخ تعامل نام دارد. نرخ تعامل میزان مشارکتی است که کاربران در پست مورد نظر از خود نشان می‌دهند. هرچقدر تعداد لایک، کامنت، سیو و شیر یک پست بیشتر باشد، نرخ تعامل این پست هم بیشتر خواهد بود. بنابر گفته‌های بالا پست‌هایی به اکسپلور راه پیدا می‌کنند که بتوانند تعامل قابل قبولی دریافت کنند.

معایب خرید فالوور فیک

مسئله‌ای که در مورد خرید فالوور اینستاگرام وجود دارد، این است که این فالوورها واقعی نخواهند بود و طبیعتاً نخواهند توانست با پست‌ها و سایر محتواهای پیج تعامل داشته باشند. همین مسئله باعث جلوگیری از رفتن پست‌های پیج به اکسپلور اینستاگرام خواهد شد. به همین دلیل اگر قصد خرید فالوور دارید، باید یک سری نکات را در نظر بگیرید:

1. خرید فالوور اینستاگرام آمار تعامل پیج را کاهش می‌دهد!

نباید از ربات‌ها انتظار رفتار انسانی داشته باشید!

خرید فالوور اینستاگرام باعث می‌شود سیلی از اکانت‌های رباتیک به سمت پیج شما روانه شود. پیج‌های فیک همانطور که از نامشان پیداست، واقعی نیستند؛ پس نمی‌توانند مثل افراد عادی پست‌های شما را لایک کنند، برای آن‌ها کامنت بگذارند، استوری‌ها را ریپلای بزنند و …

در بهترین حالت اگر با جریمۀ اینستاگرام مواجه نشوید، افزایش تعداد فالوورها باعث خواهد شد نرخ تعامل پیجتان کاهش پیدا کند؛ این موضوع شانس پست‌های شما را برای رفتن به اکسپلور به شدت کاهش خواهد داد.

2. اگر از اکسپلور بازدید می‌گیرید، خرید فالوور ممنوع

گفته شد که خرید فالوور اینستاگرام نرخ تعامل محتوای پیج را کاهش می‌دهد. از طرفی می‌دانید که معیار اصلی اینستاگرام برای قرار دادن پست‌ها در صفحه‌ی اکسپلور، میزان تعاملی است که از سمت کاربران دریافت می‌کنند. بنابر این اگر پستی دارید که به اکسپلور راه پیدا کرده و از این طریق بازدید جذب می‌کند، به هیچ وجه نباید فالوور خریداری کنید. چون الگوریتم اینستاگرام متوجه کاهش ناگهانی نرخ تعامل خواهد شد و سریعاً پست شما را از صفحۀ اکسپلور حذف خواهد کرد.

3. در خرید فالوور اینستاگرام زیاده روی نکنید!

اگر قصد خرید فالوور اینستاگرام دارید و می‌خواهید پس از این کار با تولید محتوا فالوورهای واقعی پیجتان را هم افزایش دهید، توصیۀ ما این است که بر اساس تعداد فالوورهای فعلی پیج تصمیم‌گیری کنید. خرید بیش از حد فالوور اینستاگرام باعث افت بسیار زیاد نرخ تعامل خواهد شد. جبران این آمار حتی با تولید محتوای مداوم هم کار بسیار دشواری خواهد بود. برای مثال اگر 8K فالوور واقعی دارید، می‌توانید با خرید 2K فالوور کمی تعداد آن‌ها را افزایش دهید و سپس با تولید محتوا افت نرخ تعامل را جبران کنید.

تاثیرات خرید فالوور روی اکسپلور اینستاگرام

آیا خرید فالوور اینستاگرام می‌تواند تاثیر مثبت روی رفتن پست‌ها به اکسپلور داشته باشد؟

همانطور که متوجه شدید، خرید فالوور اینستاگرام نمی‌تواند به صورت مستقیم باعث قرار گرفتن پست‌های شما در صفحۀ اکسپلور شود. اما بگذارید از یک زاویۀ دیگر به این ماجرا نگاه کنیم. می‌دانید که خرید فالوور به تنهایی نمی‌تواند باعث توسعۀ کسب و کار اینستاگرامی شما شود. تولید محتوا یکی از کارهایی است که انجام آن برای پیشرفت در اینستاگرام ضروری است.

پس از خرید پیج و مدتی فعالیت منظم در اینستاگرام به تدریج تعداد فالوورهای واقعی شما افزایش پیدا خواهد کرد و به دنبال آن نرخ تعامل پیج نیز بیشتر خواهد شد. اگر به این مرحله رسیدید و تعاملات واقعی پیجتان افزایش پیدا کرد، وقت آن است که فالوورهای فیک خود را حذف کنید. با حذف فالوورهای فیک، نرخ تعامل پیج باز هم بیشتر خواهد شد و این موضوع زمینه را برای رفتن پست‌ها به اکسپلور فراهم خواهد کرد.

همین الان با خرید فالوور پیشرفت پیجتون رو سریعتر کنین. اما نکاتی که در ادامه بهشون اشاره می‌کنیم، یادتون نره. چون خرید فالوور اینستاگرام به تنهایی برای رشد پیج کافی نیست!

اگر فالوور اینستاگرام می‌خرید، حتما این 4 کار را انجام دهید!

با معایب خرید فالوور اینستاگرام آشنا شدید و دانستید که خرید غیر اصولی فالوور تا چه حد می‌تواند باعث نابودی پیجتان شود. اما ترفندهایی هستند که اگر هنگام خرید فالوور از آن‌ها استفاده کنید، می‌توانند وضعیت را تغییر دهند:

1. تبلیغات پولی

وقتی برای پیج خود فالوور می‌خرید، اگر نتوانید همزمان نرخ تعامل پیج را هم مدیریت کنید، به احتمال زیاد با جریمۀ اینستاگرام مواجه خواهید شد. در این صورت بسیار سخت است که دوباره پست‌هایتان به صفحۀ اکسپلور راه پیدا کنند. یکی از راه‌هایی که می‌تواند سریعاً باعث افزایش تعامل در پیج شود، تبلیغ پیج در محیط خود اینستاگرام است.

اگر بودجه تبلیغاتی برای بیزینس اینستاگرامی خود در نظر گرفته‌اید، باید همزمان با خرید فالوور به تبلیغات در اینستاگرام بپردازید. توجه داشته باشید که تبلیغات هدفمند اینستاگرام را در اولویت قرار دهید تا بتوانید بازدهی لازم را دریافت کنید. در غیر اینصورت هم هزینۀ خرید فالوور را هدر خواهید داد و هم هزینۀ تبلیغات سودی برایتان در پی نخواهد داشت.

2. تبادل شات

نوع دیگری از تبلیغات اینستاگرامی که می‌تواند نرخ تعامل پیج را افزایش دهد و نگذارد که خرید فالوور تاثیر منفی روی عملکرد پیج داشته باشد، تبادل شات با پیج‌های هم زمینه است. این نوع از تبلیغات معمولاً بدون هزینه انجام می‌شود. به این صورت که باید پیج‌هایی را پیدا کنید که هم در زمینه کاری شما فعالیت کنند و هم تعداد فالوور تقریباً برابری با شما داشته باشند. سپس پیج همدیگر را در استوری تبلیغ کنید.

تبادل شات یکی از هدفمندترین نوع تبلیغات اینستاگرام است که می‌تواند نرخ تعامل پیج را افزایش دهد. چون کاربرانی که از پیج‌های هم زمینه جذب خواهند شد، به موضوع پیج علاقه‌مند خواهند بود.

تاثیرات خرید فالوور روی اکسپلور اینستاگرام

3. برقراری ارتباط با فالوورها

پس از خرید فالوور اینستاگرام، نیاز به ارتباط با فالوورهای پیج بیش از پیش احساس خواهد شد. چرا که اکنون تعداد فالوورهای شما بیشتر شده و تعامل صورت گرفته نسبت به آن کاهش یافته است. برای این که بتوانید این افت آمار را جبران کنید و اجازه ندهید خرید فالوور به رفتن پست‌هایتان به اکسپلور ضربه بزند، بایستی بیشتر از قبل با فالوورهای پیج ارتباط برقرار کنید.

این کار باعث خواهد شد مخاطبان برای تعامل در پیج ترغیب شوند. مثلا بیشتر پست‌ها را لایک کنند، آن‌ها را ذخیره کنند و یا به اشتراک بگذارند. به این ترتیب نرخ تعامل افزایش خواهد یافت و آمار کاهش یافته تا حدودی جبران خواهد شد.

برای افزایش ارتباط با مخاطبان پیج راه‌های زیادی وجود دارد. از رایج‌ترین روش‌ها میتوان به پاسخ دادن به کامنت‌ها، برگزاری لایو و گفتگو با فالوورها، استفاده از استیکرهای تعاملی در استوری و جواب دادن به پیام‌های دایرکت اشاره کرد.

4. گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام

تمامی روش‌هایی که می‌توانند تاثیر منفی خرید فالوور روی رفتن پست‌ها به اکسپلور را کمتر کنند، باید به نوعی تعامل مخاطبان پیج با پست‌ها را افزایش دهند. قابلیت جدید اینستاگرام با عنوان Instagram Collabs دقیقا این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند.

در این قابلیت کاربران می‌توانند یک پست را به صورت مشترک در دو پیج منتشر کنند. فالوورهای هر دو پیج می‌توانند با کلیک روی عکس پروفایل، پروفایل و پست‌های پیج دیگر را نیز مشاهده کنند. این آپشن هم برای افزایش تعامل بسیار مفید بوده و توصیه می‌شود. نحوه استفاده از این قابلیت را در مقاله پست مشترک اینستاگرام یاد بگیرید!

اگر به خرید فالوور اعتقادی ندارید باید از قدرت فوق العاده اکسپلور اینستاگرام استفاده کنید. برای ورود پست ها به اکسپلور اینستاگرام تنها یک راه دارید و آن هم استفاده از پکیج های تضمینی ورود به اکسپلور سایت اینبو است. اگر دوست دارید سریعا پست های خود را وارد اکسپلور اینستاگرام کنید همین حالا روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

نتیجه گیری

خرید فالوور اینستاگرام شاید نتواند پست‌های پیجتان را مستقیماً به اکسپلور برساند، اما باعث می‌شود فروش محصولاتتان بیشتر شود؛ چون همانطور که گفته شد، زیاد بودن فالوور اعتبار پیج را افزایش می‌دهد و کاربران راحت‌تر می‌توانند به شما اعتماد کنند.

نظر شما چیست؟

در این مقاله سعی کردیم تاثیر خرید فالوور اینستاگرام را بر رفتن پست‌ها به اکسپلور بررسی کنیم. همانطور که دیدید این کار می‌تواند به صورت مستقیم در فروش محصولات پیج و به صورت غیرمستقیم در رفتن پست‌ها به صفحۀ اکسپلور نقش داشته باشد. نظر شما چیست؟ خرید فالوور اینستاگرام چه مزایا و معایبی در رابطه با اکسپلور اینستاگرام دارد؟ آیا می‌تواند پست‌های ما را به این صفحه برساند؟

از همراهی شما سپاسگزاریم!

Rate this post