خرید و فروش نات کوین NUT (NOTCOIN)

خرید و فروش نات کوین

خرید نات کوین

ارز دیجیتال نات کوین یکی از ارزهای مهم و پرمعامله بازار است. به دلیل محدودیت‌های بین‌المللی، صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی بهترین انتخاب، برای خرید نات کوین به شمار می‌آیند. صرافی ارز دیجیتال بیت برگ، محیطی ساده و کاربردی را برای شما فراهم کرده تا بتوانید نات کوین خود را به صورتی امن و سریع و با بهترین قیمت خریداری کنید. برای خرید نات کوین در صرافی بیت برگ، کافیست ابتدا ثبت نام و سپس احراز هویت کنید. پس از طی این مراحل می‌توانید با کمترین کارمزد و در سریع‌ترین زمان، سفارش خرید نات کوین خود را ثبت کرده و پس از پرداخت وجه، آن را در کیف پول خود دریافت کنید. صرافی بیت برگ یک صرافی OTC است، یعنی هیچ گاه نات کوین خریداری شده را نزد خود نگه نمی‌دارد و سریعا به کیف پول شما منتقل می‌کند. در نتیجه دارایی دیجیتالی شما همیشه امن می‌ماند و خطری آن را تهدید نخواهد کرد.

فروش نات کوین

فروش نات کوین در صرافی بیت برگ به صورت سریع و با بهترین قیمت صورت می‌گیرد. برای فروش نات کوین، مقدار نات کوین مورد نظر خود را به آدرس صرافی منتقل می‌کنید و پس از انجام سفارش، مبلغ فروش به صورت آنی به کیف پول ریالی شما واریز می‌شود. واریز از کیف پول ریالی به حساب بانکی نیز، در بیش از 10 بانک طرف قرارداد، به صورت آنی انجام می‌شود. فروش نات کوین در صرافی بیت برگ برای شما هزینه‌ای ندارد و کارمزد فروش نات کوین در بیت برگ رایگان می‌باشد. تهدید نخواهد کرد.

تبدیل نات کوین

خرید و فروش نات کوین در بیت برگ به صورت ریالی است، اما با سرویس تبدیل ارز، می‌توانید نات کوین خود را به هر ارز دیگری تبدیل کنید. با این سرویس کارمزد کمتری می‌پردازید و ارز ریال را به عنوان واسطه حذف می‌کنید. به عنوان مثال برای تبدیل نات کوین به تتر، نیاز نیست که ابتدا نات کوین خود را بفروشید و با پول فروش آن تتر خریداری کنید، بلکه به صورت مستقیم، نات کوین خود را به تتر تبدیل می‌کنید. امکان تبدیل بیت کوین به ده ها ارز دیجیتال وجود دارد و هزینه معاملات شما بسیار پایین آمده است. کارمزد تبدیل نات کوین بابت هر معامله 0.2 درصد کارمزد تبدیل + کارمزد شبکه می باشد.

درباره نات کوین خرید و فروش نات کوین

نات کوین یک میم کوین متمرکز بر جامعه است که یک ماموریت دارد: ساخت بزرگ‌ترین جامعه‌ای که تا به حال در این کریپتوسفر دیده شده است، با تکیه بر میم‌های NUTS. این ارز دیجیتال تلاش دارد تا با استفاده از شوخی‌ها و مطالب سرگرم کننده مرتبط با موضوع “نات” (Nut)، یک فضای جذاب و دوستانه برای کاربرانش ایجاد کند. ناتکوین بر این باور است که با ایجاد یک جامعه قوی و همبسته، می‌تواند تأثیر چشمگیری در دنیای ارزهای رمزپایه داشته باشد. با ارائه فعالیت‌های جمعی و ترویج فرهنگ مشارکت جمعی، این سکه میم می‌خواهد محیطی را فراهم کند که در آن همه اعضا احساس تعلق و ارزشمندی کنند. هدف از این اقدامات این است که افراد را تشویق به مشارکت فعال در توسعه و گسترش جامعه نات کوین کند، به گونه‌ای که هر فرد بتواند نقشی در پیشرفت و رشد این سکه داشته باشد.

کیف پول نات کوین

برای ذخیره نات کوین، گزینه‌های زیادی پیش روی شماست. صرافی بیت برگ برای حفاظت از نات کوین شما، آن را نزد خود نگه نمی‌دارد و به کیف پول شما انتقال می‌دهد. کیف پول‌های مختلفی در بازار وجود دارند و می‌توانید براساس نیاز و موارد استفاده خود از آنها استفاده کنید. کیف پول‌های نرم‌افزاری نات کوین مانند تراست ولت، یکی از گزینه‌های بسیار مورد استفاده و با امنیت بالا برای نگهداری و جا به جایی نات کوین است. تراست ولت رایگان است و برای استفاده از آن هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید. کیف‌ پول‌های سخت افزاری نات کوین نیز، امن‌تر هستند، اما برای داشتن آنها باید هزینه پرداخت کنید. هیچ گاه نات کوین خود را در کیف پول‌های صرافی‌ها که به عنوان کیف پول گرم نیز شناخته می‌شوند، ذخیره نکنید. با این کار اختیار دارایی خود را به صرافی‌ها می‌سپارید و ریسک از دست رفتن دارایی شما بالا می‌رود.

قیمت نات کوین

قیمت نات کوین در بازار ارزهای دیجیتال به عوامل مختلفی بستگی دارد. عوامل مهم فاندامنتال، اقتصادی و سیاسی در نوسان قیمتی نات کوین تاثیرگذارند. یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت نات کوین، میزان عرضه و تقاضاست. با بالاتر رفتن عرضه نات کوین قیمت آن کاهش می‌یابد و برعکس. برای اطلاع از قیمت نات کوین و تاریخچه قیمتی آن، می‌توانید از سرویس قیمت لحظه‌ای بیت برگ استفاده کنید و قیمت نات کوین را به صورت تتری و ریالی دنبال کنید. همچنین سرویس گوش به زنگ بیت برگ این امکان را برای شما فراهم آورده تا محدوده‌های مهم قیمتی نات کوین را مشخص کنید و از رسیدن قیمت به این محدوده‌ها باخبر شوید.

اسکواد بازی نات کوین چیست؟

بازی نات کوین یک بخش به نام اسکواد یا لیگ دارد که میتوانید با پیوستن به گروه های بازی، در این لیگ ها، به صورت گروهی با دیگر گروه ها رقابت کنید. پیوستن به لیگ ها بستگی به میزان نات کوین دریافتی شما دارد.

 

بر اساس تعداد نات کوین not coin میتوانید وارد لیگ های برنزی، طلایی ، نقره ای، پلاتینی و الماسی شوید. هر اسکواد، جدول رده بندی اختصاصی خود را دارد.

 

اسکواد های نات کوین به صورت کانال و گروه های تلگرامی هستند که خودکار ساخته می شوند. برای پیوستن به یک اسکواد بازی نات کوین وارد بازی شوید، و در صفحه اصلی بر روی گزینه «Join the squad» کلیک نمایید.

با کلیک بر روی گزینه پیوستن به اسکود میتوانید لیست تیم های موجود را مشاهده کنید.

 

همچنین می توانید با استفاده از گزینه «Join another squad» نام تیم و یا اسکواد مورد نظر خودتان را برای ربات ارسال کنید تا بتوانید در لیگ مورد علاقه خودتان عضو شوید.

چند روزی است که در سایت‌های ایرانی درج آگهی برای خرید و فروش کالا، آگهی‌هایی برای فروش نات کوین مشاهده می‌شود. کلاهبرداران به دنبال فروش توکن‌هایی هستند که در حال حاضر ارزشی ندارند و حتی روی شبکه هم وجود خارجی ندارند. در واقع کلاهبرداران ادعای فروش محصولی دارند که نه روی شبکه‌ای وجود دارد و نه آن را می‌توان انتقال داد.

 

به گزارش والکس، چند هفته‌ای است که بازی بلاکچینی نات کوین که در قالب رباتی تلگرامی فعالیت می‌کند، توجه کاربران ایرانی را به خود جلب کرده است. این بازی به روش کلیک و جمع‌آوری (Click and Collect) امکان ماین توکن‌هایی تحت نام نات (NOT) را به کاربران می‌دهد. البته این توکن‌ها در حال حاضر چیزی بیشتر از یک عدد در نمایشگر موبایل کاربر نیستند و هیچ ارزشی ندارند.

 

با توجه به توضیحات ارائه شده توسط تیم این پروژه، در حال حاضر این توکن‌ها هیچ ارزشی ندارند و تنها جنبه سرگرمی دارند. وایت پیپر این پروژه نیز از ۹ صفحه سفید تشکیل شده است که به ماهیت بی ارزش بودن آن اشاره دارد.

 

اما پس از لیست شدن نات کوین در سایت‌هایی مانند کوین مارکت کپ و کوین کگو، حواشی عرضه توکن این بازی تلگرامی اوج گرفت. همین عامل باعث ورود شیادان به صحنه و قیمت گذاری روی این توکن شده است. به تازگی در سایت‌های درج آگهی خرید و فروش مانند دیوار، آگهی‌هایی برای فروش نات کوین منتشر شده است که حاکی از قیمت گذاری کلاهبرداران بر روی محصولی است که طبق گفته تیم سازنده هیچ ارزش مادی ندارد. در واقع برای محصولی که امکان جابجایی آن وجود ندارد و هیچ پلتفرمی برای خرید و فروش آن وجود ندارد، قیمتی نمی‌توان تعیین کرد.

خرید و فروش نات کوین

کاربران باید توجه داشته باشند که این آگهی‌ها در سایت دیوار و کانال‌های تلگرامی تماما کلاهبرداری بوده و در حال حاضر نات کوین هیچ ارزشی ندارد. بنابراین پیشنهاد می‌شود برای حفظ امنیت سرمایه خود، بر روی لینک‌هایی که حاکی از فروش نات کوین در سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی است، کلیک نکنید؛ چون از این طریق کلاهبرداران به راحتی اطلاعات حیاتی شما را به سرقت برده و متحمل ضرر خواهید شد.

 

4/5 - (1 امتیاز)