چه پیج هایی نیاز به ادمین اینستاگرام دارند؟

چه پیج هایی نیاز به ادمین اینستاگرام دارند؟ اینستاگرام در این روزها به یک پلتفرم اشتغال زا تبدیل شده و تقریبا مشاغل پولسازی از طریق برنامه اینستاگرام به وجود آمده است. یکی از این مشاغل ادمین یا مدیر پیج اینستاگرام است که مدیریت و تولید محتوای پیج های اینستاگرامی را بر عهده دارد.

به طور کلی افرادی که در اینستاگرام فعالیت دارند را باید به دو دسته تقسیم بندی کنیم. دسته اول فقط نظاره گر هستند و تلاشی برای تولید محتوا و کسب درآمد از طریق اینستاگرام ندارند، اما دسته دوم افرادی هستند که طبق برنامه مشخصی تولید محتوا انجام داده تا به هدف خود برسند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چه نوع پیج هایی نیاز به ادمین اینستاگرام دارند.

کدام پیج های اینستاگرام به ادمین نیاز دارند؟

این روزها مدیریت پیج کار هر کسی نیست و باید با استخدام ادمین پیج اینستاگرام سعی کنید افرادی که با الگوریتم اینستاگرام شناخت دارند را برای مدیریت پیج خود انتخاب کنید. مدیریت اینستاگرام نیاز به مهارت های خاصی دارد که در صورت عدم تسلط بر آنها احتمال موفقیت شما در اینستاگرام کمتر خواهد بود. همچنین گاهی اوقات ممکن است شما چندین پیج داشته باشید و یا یک پیج با تعداد فالوور بالا داشته باشید که فقط مدیریت کامنت های هر پست چند ساعت زمان لازم داشته باشد.

کدام پیج های اینستاگرام به ادمین احتیاج دارند

مدیریت اینستاگرام فقط تولید محتوا و گذاشتن پست نیست، بلکه مدیریت پیام های دایرکت، مدیریت کامنت ها و تعامل با دیگر پیج ها از جمله وظایفی است که بر عهده یک ادمین اینستاگرام می باشد.

در ادامه می توانید با انواع پیج هایی که نیاز به ادمین اینستاگرام دارند آشنا شوید.

استفاده از ادمین در پیج‌های فروشگاهی

بیشترین پیج هایی که نیاز به ادمین اینستاگرام دارند و این شغل در آنها جریان دارد، پیج های فروشگاهی هستند. همانطور که می دانید در طول روز تعداد سفارش بالایی برای پیج های فروشگاهی ثبت می شود و مدیریت این سفارش ها کار سختی است. به طور کلی سفارش پیج های فروشگاهی اینستاگرامی از طریق دایرکت، کامنت و یا دیگر پلتفرم های فضای مجازی مانند واتساپ و تلگرام انجام می شود. ادمین اینستاگرام وظیفه مدیریت تمام این پلتفرم ها را بر عهده خواهد داشت و باید به تمام پیام های ثبت سفارش پاسخ دهد.

اگر هنوز پیج شما فالوورهای زیادی ندارد بهتر است ادمین اینستاگرام بیشتر به تولید محتوا بپردازد. ادمین های اینستاگرام به تولید محتوای ویدئویی، عکس های اسلایدی و یا تولید محتوا در استوری می پردازد. اما اگر پیج فعالی دارید احتمالا به چند ادمین نیاز داشته باشید. ادمینی برای تولید محتوا، ادمین برای مدیریت سفارشات، کامنت ها و همچنین فردی برای تبلیغات مورد نیاز شما خواهند بود تا بتوانید به بهترین نحو ممکن یک پیج را مدیریت کنید.

چه پیج هایی نیاز به ادمین اینستاگرام دارند

همچنین خیلی از پیج ها برای استخدام یک بلاگر محتوایی در حوزه بررسی و معرفی محصولات اقدام می کنند. بلاگر هایی که پیج خود را دارند و به عنوان مثال مخاطب محصولات آرایشی دارند می توانند گزینه مناسبی برای معرفی محصولات آرایشی شما باشند. همچنین مثلا اگر پیج فروشگاه لباس دارید می توانید از افرادی با استایل و فرم بدنی مناسب استفاده کنید که لباس های فروشگاه شما را معرفی کند.

استفاده از ادمین در پیج‌های بدون محصول، سرگرمی و…

برخی از پیج ها هیچ محصولی برای فروش ندارند، اما باز هم به ادمین اینستاگرام نیاز خواهند داشت. پیج های بزرگی که درباره موضوعات مختلف تولید محتوا انجام می دهند به ادمین در حوزه های مختلف نیاز خواهند داشت. اگر یک بلاگر هم باشید به یک ادمین نیاز دارید تا کامنت ها یا پیام های دایرکت را مدیریت کند و سفارش تبلیغ را دریافت کند.

همچنین ادمین تولید محتوا می تواند به شما در تولید محتوای جذاب تر کمک کند. اگر یک بلاگر آرایشی، روزمره و یا هر موضوع دیگری هستید به یک عکاسی و یا تدوینگر فیلم نیاز خواهید داشت تا بتواند محتوای جذاب تری را برای شما آماده کند.

اگر در زمینه تولید محتوای اجتماعی و یا طنز هم فعالیت دارید می توانید از ادمین اینستاگرام سناریو نویس استفاده کنید. بسیاری از ادمین ها به چالش های ترند اینستاگرامی تسلط دارند و می توانند همیشه شما را در زمینه های ترند راهنمایی کنند.

چه پیج هایی نیاز به ادمین اینستاگرام دارند

اگر تمام مواردی که پیش از این گفته شد تسلط دارید و تصور می کنید دیگر به ادمین اینستاگرام نیاز ندارید، باید بگوییم که زمینه تبلیغات موضوع مهمی است که نباید از آن غافل شوید. تبلیغ در اینستاگرام آنقدر هم که به نظر می رسد کار ساده ای نیست و باید بدانید که در کدام پیج چه نوع تبلیغی را انجام دهید. ادمین اینستاگرام به این موضوع تسلط دارد و به شما کمک می کند تا بتوانید میزان قابل توجهی فالوور هدف جذب کنید.

گاهی اوقات شما ایده های خوبی دارید و قصد تولید محتوا در اینستاگرام را دارید، اما خب به هر دلیلی امکان حضور مقابل دوربین را ندارید. در این صورت می توانید از ادمین مجری کمک بگیرید. افرادی که فن بیان و ظاهر خوبی دارند در این زمینه می توانند به شما کمک کنند.

استفاده از ادمین در پیج‌هایی که محصولات دیجیتالی دارند

گاهی اوقات محصولات شما دیجیتالی هستند. در واقع پکیج های آموزشی تهیه کرده اید و نیاز به فروش آنها از اینستاگرام دارید. در این صورت هم به ادمین اینستاگرام نیاز خواهید داشت. از ادمین بلاگر گرفته که می تواند محصولات دیجیتالی شما را معرفی کند تا ادمین فروش برای مدیریت سفارشات، ادمین تولید محتوا برای انتشار مناسب و جذاب و تبلیغ پکیج های آموزشی شما که همگی به رشد شما کمک خواهند کرد.

نتیجه گیری

در این مطلب به شما گفتیم که چه پیج هایی به ادمین اینستاگرام نیاز دارند و دلایل آن را بررسی کردیم. همانطور که هر کسب و کار دیگری نیاز به مدیریت دارد، با پیشرفت اینستاگرام هم شغل ادمین اینستاگرام رشد داشته و افراد زیادی برای پیج های خود از ادمین اینستاگرام استفاده می کنند.

Rate this post