چطور فالوور واقعی بگیریم؟

در این مقاله بطور کامل به شما آموزش میدهیم که چطور فالوور واقعی بگیریم؟ پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

اگر شما هم صاحب یک کسب و کار اینستاگرامی هستید حتما بالا بردن فالوورهای پیج تان برای شما به یک دغدغه تبدیل شده است. حق دارید چون این روزها جذب فالوور برای پیج اینستاگرام کار سختی شده است. همه ما دوست داریم با کمترین هزینه و دردسر فالوورهای واقعی و کاملا هدفمند برای پیج مان […]

اگر شما هم صاحب یک کسب و کار اینستاگرامی هستید حتما بالا بردن فالوورهای پیج تان برای شما به یک دغدغه تبدیل شده است. حق دارید چون این روزها جذب فالوور برای پیج اینستاگرام کار سختی شده است. همه ما دوست داریم با کمترین هزینه و دردسر فالوورهای واقعی و کاملا هدفمند برای پیج مان جذب کنیم. به همین دلیل سراغ روش های غیراصولی برای افزایش فالوور می رویم و معمولا هم نتیجه کار مورد پسند ما نمی شود!

واقعیت این است که برای شروع فعالیت بیزینسی در اینستاگرام نیاز به دنبال کنندگان واقعی دارید تا محصولات و خدمات شما را خریداری کنند. اگر فالوورهای پیج تان غیرواقعی باشند هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. برای اینکه بتوانیم درآمد خود را از اینستاگرام افزایش دهیم تنها راه ما معرفی کسب و کارمان به افراد بیشتر است. یعنی جذب فالوورهای واقعی به صورت روزانه.

اما سوال مهم این است که چطور بدون برنامه فالوورهای واقعی بگیریم؟

آیا جذب فالوور فقط از طریق برنامه و ربات امکان پذیر است؟

خیر این طور نیست! ما در این مقاله قصد داریم روش هایی را به شما یاد بدهیم که بدون استفاده از برنامه های افزایش فالوور بتوانید فالوورهای واقعی برای پیج تان جذب کنید. پس در ادامه همراه فالوور بست باشید.

چرا تعداد فالوورها در اینستاگرام خیلی مهم هستند؟

خیلی ساده است اگر پول بیشتری می خواهید باید به افراد بیشتری بفروشید. در اینستاگرام هم اگر درآمد بیشتری می خواهید باید فالوورهای پیج تان زیاد باشد. مشتریان تان سرمایه شما هستند.

هر چقدر تلاش کنید افراد بیشتری را با کسب و کارتان آشنا کنید قطعا درآمد شما هم روز به روز بیشتر خواهد شد. حتی اگر از روش های غیراصولی برای اینکار هم استفاده کنید بازهم شانس شما برای بالا بردن فالوورهایتان زیاد است.

اگر دنبال بدست آوردن اعتبار هستید تعداد فالوورهای پیج تان در اینستاگرام بسیار مهم است. در تمام شبکه های اجتماعی اولین چیزی که نظر مردم را جلب می کند تعداد دنبال کننده ها هستند. هرچقدر تعداد دنبال کنندگان شخص یا برندی بیشتر باشد مردم راحت تر ترغیب به دنبال کردن آن ها می شوند.

خود شما اگر بخواهید از پیجی خرید کنید پیجی که 1 کا فالوور دارد را قبول می کنید یا 100کا فالوور؟ پس حتی اگر دنبال کنندگان پیج تان فیک هم باشند اما تعدادشان بالا باشد شانس جذب فالوورهای جدید و واقعی برای شما افزایش می یابد.

 

چرا استفاده از برنامه افزایش فالوور خوب نیست!

معایب استفاده از برنامه های افزایش فالوور

استفاده از برنامه های افزایش فالوور آسیب زیادی به پیج شما وارد می کنند. از معایب این برنامه ها می توان به جذب فالوور فیک، کاهش شدید نرخ تعامل کابران با پیج تان، کاهش فالوورهای واقعی و افزایش فالوورهای روح در پیج تان اشاره کرد. این برنامه ها که به برنامه فالوور بگیر اینستاگرام معروف هستند طریقه کارشان به این شکل است که شما در ازای فالور کردن دیگران امتیاز دریافت می کنید و امتیازهای خود را می توانید به فالوور تبدیل کنید.

معمولا افرادی که در این برنامه ها مشغول به فعالیت هستند بعد از مدتی پیج شما را آنفالو می کنند و ممکن است در تایم کوتاهی فالوورهای زیادی را از دست بدهید. پس بهترین راه برای جذب فالوور استفاده نکردن از این برنامه ها و به کارگیری روش های اصولی است که در ادامه به شما آموزش می دهیم.

 

چطور فالوور واقعی بگیریم

چگونه بدون برنامه فالوور واقعی جذب کنیم؟

راه های جذب فالوور واقعی بدون برنامه

برنامه های زیادی برای افزایش فالوور در دنیا وجود دارد که در کمتر از چند روز فالوورهای پیج تان را چند برابر می کنند. اتفاقا کاملا هم رایگان هستند اما واقعا به دردتان نمی خورند چون فالوورهای فیک برای پیج تان جذب می کنند و این باعث می شود نرخ تعامل کاربران با پیج تان به شدت کاهش یابد.

در ادامه روش هایی را به شما می گوییم که اگر انجامشان دهید، می توانید در مدت کوتاهی فالوورهای واقعی و فعال برای پیج تان جذب کنید.

 

تولید محتوای هدفمند و منظم

اگر تولید محتوای هدفمند داشته باشید قطعا به جذب فالوورتان بدون برنامه کمک زیادی می کند. اینستاگرام در تلاش است تا پیج هایی که فعالیت منظم دارند را بیشتر در معرض دید کاربران قرار دهد چون اولویت با کاربران است.

اینستاگرام باید کاری کند تا افراد بیشتری وقت خود را در این شبکه اجتماعی بگذرانند به همین دلیل محتواهایی که طرفدار بیشتری دارند را بیشتر در معرض دید مخاطبان قرار می دهد. اگر شما هم محتوای خوب و با کیفیت به صورت منظم تولید کنید شانس بیشتر دیده شدن تان زیاد می شود و این رابطه مستقیم با افزایش فالوور پیج تان دارد.

 

تعامل با پیج های مرتبط

قرار نیست رقبای خود را فالو کنید یا پست های آن ها را لایک کنید! منظور از تعامل با پیج های هم حوزه و مرتبط این است که پیج هایی که شبیه به شما هستند را فالو کنید و با آن ها تعامل داشته باشید. این کار باعث می شود تا اینستاگرام حوزه کاری شما را به خوبی شناسایی کند و پیج و پست های شما را به مخاطبان هدفمند پیشنهاد دهد. قطعا با این کار فالوورهای واقعی و هدفمند جذب خواهید کرد.

برای شروع بهتر است با پیج هایی تعامل داشته باشید که مخاطبان هدف تان یکی است. مثلا اگر شما پیج فروش شال و روسری دارید باید با پیج های بلاگرهای روزمره یا پیج هایی که لوازم آرایشی می فروشند در تعامل باشید.

حتی گاهی وقت ها آن ها را استوری کنید و سعی کنید پست های مشترک به صورت اسپانسرشیپ منتشر کنید. نگران نباشید چون حوزه کاریتان دقیقا یکی نیست و رقیب برای هم حساب نمی شوید به راحتی پیشنهاد شما را قبول می کنند. این کار شدیدا به بالا بردن فالوورهای پیج تان کمک خواهد کرد.

 

از اکسپلور فالوور جذب کنید!

جذب فالوور واقعی از اکسپلور اینستاگرام

اکسپلور به شکل عجیبی می تواند فالوورهای شما را چندین برابر کند. فقط کافیست یکی از پست های شما به اکسپلور اینستاگرام برود تا از جذب فالوور شگفت زده شوید.

اکسپلور کاملا رایگان است و فرصت بسیار خوبی برای بالا بردن فالوورهای پیج تان محسوب می شود. همه ما دوست داریم هر پستی که منتشر می کنیم سریعا وارد اکسپلور شود و ورودی بالا دریافت کند اما همیشه هم به این سادگی ها نیست!

خیلی ساده بگویم برای بردن پست ها به اکسپلور باید محتوای جذاب تولید کنید طوری که تعامل کاربران با آن بالا باشد و باعث شود کاربران زیادی را درگیر خود کند. در این صورت مجوز ورود به اکسپلور را دریافت می کند.

البته قبلا در مقاله “ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام” مفصل در مورد اینکه چطور پست هایی بسازید تا وارد اکسپلور شود صحبت کرده ایم. اما در هر صورت اگر نتوانستید محتوای جذاب و خلاقانه تولید کنید تنها را شما برای ورود به اکسپلور استفاده از پکیج ورود به اکسپلور سایت فالوور بست است. با استفاده از خدمات اکسپلور سایت ما ورود پست های شما به اکسپلور تضمینی خواهد بود.

 

از تبلیغات هدفمند استفاده کنید

تبلیغ کردن به صورت هدفمند در اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای گرفتن فالوور واقعی بدون برنامه است. قرار نیست هزینه های زیادی بابت این کار پرداخت کنید.

در ابتدا می توانید با بودجه کم شروع کنید و تبلیغات خود را به پیج های ارزان قیمت بدهید. مثلا برای شروع میکروبلاگرهایی که هنوز زیاد معروف شده اند را انتخاب کنید که تعرفه تبلیغات شان پایین است. به مرور زمان که به درآمد بیشتر رسیدید می توانید بودجه های بیشتری را برای تبلیغات پیج تان در اینستاگرام اختصاص دهید.

 

جمع بندی

اگر واقعا دوست دارید بدون استفاده از برنامه های افزایش فالوور، فالوورهای پیج تان را بالا ببرید باید از روش های اصولی استفاده کنید. درسته که یکم زمان بر هستند اما همیشه کیفیت را به کمیت ترجیح بدهید. اگر واقعا قراره که از اینستاگرام به درآمد بالا برسید چاره ای جز جذب فالوور واقعی برای پیج تان نخواهید داشت.

ما در این مقاله سعی کردیم روش های اصولی را برای جذب فالوور واقعی به شما معرفی کنیم. دیگه میل خودتان است که کدام روش ها را به کار بگیرید. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت کافی را برده باشید و

واقعا به دردتان خورده باشد.

 

Rate this post