ساخت پیج فروشگاهی در روبیکا روش 2023

در این مقاله قصد داریم ساخت پیج فروشگاهی در روبیکا را به شما کاربران آموزش دهیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

سرویس فروشگاهی روبیکا چیست؟

تا پیش از این هم صفحات فروشگاهی زیادی در روبیکا فعالیت داشتند. کاربران می‌توانستند با ساخت صفحه فروشگاهی در روبینو به تبلیغ و فروش کالایشان بپردازند. حالا هم همین‌طور است اما، روبیکا امکانات ویژه‌ای برای تسهیل فرآیند خرید و فروش و بهتر دیده شدن فروشگاه‌ها و محصولاتشان در نظر گرفته است. این امکانات، برای صفحاتی که فعالیت فروشگاهی دارند فعال می‌شود.

امکانات پیج فروشگاهی در روبیکا

امکانات ویژه سرویس فروشگاه

امکان تعریف و افزودن کالا به فروشگاه

اتصال مستقیم پست روبینو به بخش خرید کالا در فروشگاه (این یعنی شما می‌توانید با کاربر را مستقیما از پست روبینویی که در آن کالا را تبلیغ کرده‌اید، به صفحه خرید همان کالا در فروشگاهتان هدایت کنید.)

امکان درخواست خرید و ثبت سفارش کالاها توسط کاربران

امکان پروموشن و درخواست تبلیغات رسمی در صفحه اصلی و ویترین

چطور از سرویس فروشگاه روبیکا استفاده کنیم؟

استفاده از سرویس فروشگاه آسان است. کافی است که یک پیج یا صفحه فروشگاهی در روبینو بسازید، محتوای مربوط به فروشگاه خود را در آن بارگذاری کنید، از طریق بخش فروشگاه در صفحه اول روبیکا، فروشگاه خود را در این سرویس ثبت کنید و در ادامه در فروشگاهتان فعال باشید و آن را به‌روز نگه دارید. توجه داشته باشید که در حال حاضر امکان انتخاب پیج اول (صفحه شخصی روبینو که قبلا ساخته شده است) به عنوان فروشگاه وجود ندارد و شما حتما باید صفحه جدیدی برای این منظور بسازید.

مراحل ساخت صفحه فروشگاهی در روبیکا

برای ساخت صفحه فروشگاهی در روبیکا مراحل زیر را طی کنید:

در صفحه اصلی روبیکا با کلیک روی عبارت «فروشگاه خودت رو بساز» فرایند ساخت سرویس فروشگاه را شروع کنید.

اطلاعات فردی خودتان و فروشگاه را وارد کنید و منتظر تأیید توسط کارشناسان ما باشید.

در صورتی که ثبت نام شما موفقیت‌آمیز باشد، امکانات فروشگاهی برای شما فعال می‌شود.

فروشگاه، جدیدترین سرویس روبیکاست که با هدف آسان کردن فرایند خرید و فروش راه‌اندازی شده است. با افتتاح این سرویس، کاربران روبیکا قادر خواهند بود کالاهای مورد نظرشان را آسان‌تر بخرند و بفروشند. در این پست مروری بر این سرویس تازه روبیکا داریم.

ساخت پیج فروشگاهی در روبیکا

وبسایت فالوور بست آموزش های جامع کسب درآمد و ساخت پیج فروشگاهی در روبیکا و درآمدزایی به صورت قدم به قدم

ساخت پیج فروشگاهی در روبیکا

چگونه از داشبورد کسب درآمد روبیکا استفاده کنیم؟ چگونه با روبیکا کسب درآمد کنیم؟ چرا کسب درامد روبیکا کار نمیکنه؟ کسب درآمد از اینترنت ایده ای است که در دنیای امروز بسیاری در پی رسیدن به آن هستند و توزیع و انتشار اپلیکیشن های مختلف باعث شده است تا هر شخصی با هر امکاناتی، درآمد اینترنتی داشته باشد و ایده کسب و کار خود را عملی کند. کانال کسب درآمد از روبیکا و همکاری در فروش در روبیکا نیز یکی از انواع درآمدهای آنلاین است که اخیرا به دلیل محبوبیت و تبلیغات گسترده جایگاه بسیار خوبی در بین مشاغل اینترنتی به دست آورده است.

ساخت پیج فروشگاهی در روبیکا با اپلیکیشن روبیکا

به کمک این اپلیکیشن، کاربران علاوه بر اینکه با دنیای فیلم و سریال، برنامه‌های تلویزیونی و موسیقی همراه خواهند شد، می‌توانند از خدمات پرداخت آن (خرید شارژ، پرداخت قبض و غیره) نیز بهره‌مند شوند.

یکی از مهم‌ترین اهداف این اپلیکیشن این است که کاربران بتوانند به درآمدزایی از روبیکا بپردازند و کسب‌وکارهای اینترنتی خود را رونق بدهند. در ادامه این مطلب قصد داریم در مورد روش‌ های درآمدزایی از روبیکا از طریق تولید محتوا صحبت کنیم.

توصیه می کنم اگر به دنبال یافتن جواب اینکه چگونه در روبیکا کسب درآمد کنیم هستید، مقاله زیر را تا آخر دنبال کنید. همچنین یکی از بازی های محبوب روبیکا و نحوه کسب درآمد از آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

اپلیکیشن روبیکا چیست؟

ساخت پیج فروشگاهی در روبیکا

قبل از صحبت درمورد کسب درآمد روبیکا، بهتر است در ابتدا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

rubika اپلیکیشنی موبایلی است که به مدت سه سال در ردیف پرکاربرد ترین اپلیکیشن های ایرانی قرار گرفته است. همه ی ما حداقل یکبار تبلیغات روبیکا را در تلویزیون دیده ایم یا راجع به آن شنیده ایم. دلیل شهرت این اپلیکیشن خدمات متنوعی است که ارائه میدهد.

اپلیکیشن روبیکا، یک سوپر اپ فوق العاده است که سرویس های گوناگونی را به تمام فارسی زبانان دنیا ارائه میدهد. دسترسی به خدمات این اپلیکیشن بسیار آسان است و کاربرد بسیاری دارد.

اما این اپلیکیشن نیز مانند تمامی اپلیکیشن های هم رده خود مزایا و معایب بسیاری دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

مزایای اپلیکیشن روبیکا

ساخت پیج فروشگاهی در روبیکا

قبل از اینکه بدانیم که چگونه از روبیکا کسب درآمد کنیم، بد نیست که با مزایا و معایب آن آشنا شویم. مزایا اپلیکیشن روبیکا عبارت اند از:

روبیکا حجم کمی از اینترنت مصرف میکند.

حجم اینترنت مصرفی برای اپراتورهای ایرانسل و همراه‌ اول صفر است.

استفاده از این اپلیکیشن آسان است.

سرعت انجام عملیات با روبیکا بسیار بالاست.

امکان استفاده از شبکه‌ های اجتماعی گوناگون در یک اپلیکیشن وجود دارد.

محیط کاربری این اپلیکیشن همه پسند است.

در حفظ اطلاعات شخصی امنیت بسیار بالایی دارد.

این اپلیکیشن جامع یا به اصطلاح، سوپر اپ است.

 معایب اپلیکیشن روبیکا

ساخت پیج فروشگاهی در روبیکا

این اپلیکیشن تبلیغات زیادی دارد.

ممکن است استفاده از این اپلیکیشن اعتیاد ایجاد کند.

قسمت پخش فیلم و سریال آن پولی است.

سایز فونت نوشته ها کوچک است.

بخش تنظیمات اپلیکیشن ضعیف است.

سطح کیفیت دیزاین داخلی اپلیکیشن در بخش های مختلف متفاوت است.

برداشت پول با ساخت پیج فروشگاهی در روبیکا

بعد از اینکه فهمیدیم که چگونه از روبیکا پول در بیاوریم، وقت آن می رسد که با نحوه برداشت پول از آن آشنا شویم. اول از همه باید این نکته را بدانید که برای برداشت پول از روبیکا باید حداقل 100 هزار وجه قابل واریز شماست. اما در روزهای آینده این مبلغ به 10 هزار تومان کاهش می یابد.

اگر داشبورد کسب درآمد خود را تکمیل کنید، هر زمان که بخواهید می توانید پول خود را دریافت کنید. برای دیدن درآمد خود، می توانید به قسمت تنظیمات روبیکا در منو اصلی آن مراجعه کنید و وارد قسمت کسب درآمد شوید و به این صورت می توانید درآمد کسب شده خود را ببینید.

فقط به این نکته دقت کنید که بعد از درخواست انتقال وجه، محتوا کانال شما در روبیکا توسط ادمین بطور کامل بررسی می شود و فقط اگر محتواتون مطابق قوانین روبیکا بوده باشد پول به حساب شما واریز می شود.

چگونه در روبیکا بازی کنیم؟

چگونه از روبیکا پول در بیاوریم و همزمان بازی کنیم؟ آیا می دانستین که روبیکا شرایطی را فراهم کرده که بازی کنید و همزمان درآمد کسب کنید؟ بازی هایی در روبیکا وجود دارند که به کمک آن ها می توانید به درآمد نسبتاً خوبی برسید. دو تا از بازی های روبیکا که سروصدای زیادی کرده اند، عبارت اند از:

میلیونر فیلمخوره

بازی موبایل میلیونر روبیکا

چگونه از روبیکا پول در بیاوریم و بازی کنیم؟ بازی وجود دارد به نام میلیونر. سبک بازی میلیونر مثل مسابقه برنده باش است. این بازی شامل 15 سؤال و 3 نقطه امن است. در شروع بازی از شما 1000 سکه دریافت می شود ولی از طرفی اگر برنده شوید 2000 سکه می توانید دریافت کنید.

سطح سؤالات اصلا سخت و مغیر منطقی نیست و می توانید با کمی دقت به راحتی پاسخ دهید. از مزایا دیگر بازی میلیونر این است که یکبار اگر سؤالات را حل کرده باشید، از آنجایی که اکثرا سؤالات تکراری هستند، سؤال های مشابه زیاد خواهید دید و پاسخ دادن به سؤالات برایتان راحت تر خواهد شد.

سیستم جایزه دهی به این صورت است که هرروز مبلغ 400 هزار تومان را بین سه نفر اول تقسیم می کند و اگر نفر اول شوید 75000 می توانید به صورت روزانه دریافت کنید.

هدف اپلیکیشن روبیکا چیست؟(ساخت پیح فروشگاهی در روبیکا)

هدف از ایجاد این اپلیکیشن، امکان استفاده از خدمات گوناگون در قالب یک اپلیکیشن است و این هدف به بهترین شکل ممکن به کاربران روبیکا ارئه شده است. هدف روبیکا، دسترسی آسان کاربران، سرعت بالا انجام خدمات، بصرفه بودن و امنیت اطلاعات است و به خوبی از عهده تک تک این اهداف بر آماده است.

Rate this post