خرید فالوور خارجی اینستاگرام

خرید فالوور خارجی اینستاگرام ارزان با تحویل فوری از فالوور بست

اگر در حال تولید محتوای بین المللی هستید و نیاز به مشتری بین الملل دارید و کسب و کارتان را محدود به منطقه جغرافیایی خاصی نکرده اید و نیاز دارید که محتوایتان به اکسپلور افراد خارجی زبان برود، پیشنهاد ما به شما خرید فالوور خارجی اینستاگرام از وبسایت فالوور بست است. با این سرویس با کیفیت، می توانید تعامل پیجتان را به شدت افزایش دهید.

خرید فالوور خارجی اینستاگرام

فالوور خارجی

1,500 تومان

✅کیفیت بین المللی و سرعت بالا

✅بدون نیاز به پسورد

✅ پیج حتما بصورت عمومی باشد

✅ثبت سفارش بلافاصله بعد از پرداخت

  •                   
ویژگی های سرویس خرید فالوور خارجی اینستاگرام
👑 کیفیت فالوور خارجی اغلب پروفایل دار و خارجی
💲 قیمت فالوور خارجی شروع قیمت از 6000 تومان
🕐 زمان انجام کاملا خودکار
💯 پشتیبانی 24 ساعت شبانه روز
❌ مقدار ریزش ریزش 10 الی 15 درصد
✅ نحوه ثبت سفارش خرید از سایت به صورت آنلای

خرید فالوور خارجی اینستاگرام

چرا اقدام به خرید فالوور خارجی اینستاگرام کنیم؟

امروزه با گسترش استفاده مردم از تلفن های هوشمند و شبکه های اجتماعی، کسب و کارهای آنلاین رونقی بیش از پیش دارند که در بستر های مختلفی اعم از وب سایتها، تلگرام، اینستاگرام و… شکل می گیرند. اما در این میان اینستاگرام در میان کاربران از محبوبیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا دسترسی به آن راحت تر از وب سایت و تلگرام می باشد. با ما همراه باشید تا راه های افزایش فالوور خارجی برای مقاصدی چون فروش و… را بررسی نماییم.

 

لازم به ذکر است که فالوور خارجی به افرادی اطلاق می شود که واقعی و فعال بوده و از کشوری غیر از ایران می باشند. هر چه کیفیت این فالوور ها بیشتر باشند صفحه شما پر مخاطب تر و فعال تر می شود و شما را به اهدافتان از قبیل فروش یا محبوبیت کسب و کار یا صفحه شخصی، بیشتر میکند؛بنابراین با فالوور بست در ادامه همراه باشید.

خرید فالوور خارجی اینستاگرام

فالوور خارجی اینستاگرام چیست؟

فالوور خارجی به دنبال کننده غیر ایرانی گفته میشود که از کشورهای مختلف صفحه اینستاگرام شما را فالو میکنند تا از فعالیت پیجتان آگاه باشند. زمانی که شما محتوایی را در پیج خود منتشر می کنید، این محتوا برای فالوورهای پیجتان که اکثرا خارجی هستند،به نمایش گذاشته می شود و آنها می توانند پست های پیج شما را لایک کنند و یا کامنت بگذارند.

همچنین شما می توانید برای افزایش لایک پست های خود اقدام به خرید لایک اینستاگرام کنید چراکه باید میزان لایک و فالوورهای پیجتان هم خوانی داشته باشد؛ به این منظور، زمانی که تعداد فالوورهای پیج شما بالا باشد، باید تعداد لایک های پستتان نیز بالا باشد.

مزایای خرید فالوور خارجی اینستاگرام چیست؟

از مزایای این فالوورها این است که حتماً نیاز نیست که شما با افراد خارج از کشور کار کرده باشید تا بتوانید فالوورهای خارجی خریداری کنید؛ این فالوورها می‌توانند تنها برای افزایش تعداد فالوور و تعاملاتی که انجام می‌دهند و کامنت‌هایی که می‌گذارند نیز به کار گرفته شوند.

 

فالوورهای خارجی مزایای بسیاری برای یک پیج ایجاد می‌کنند که به تعدادی از آنها در این قسمت اشاره می‌کنیم:

 

1- افزایش اعتبار پیج نزد الگوریتم‌های اینستاگرام

 

2- بیشتر شدن تعداد فالوورها و افزایش تاثیر مثبت آن روی تازه‌واردها به پیج

 

3- افزایش درآمد از اینستاگرام

 

4- از لحاظ قیمت ارزان هستند

 

5- شبکه‌سازی در دنیای بیزینس خارجی

خرید فالوور خارجی اینستاگرام چه ارزشی دارد؟

اگر می خواهید تعداد فالوور های پیج تان افزایش یابد و کلاس خود را در این شبکه اجتماعی بالا ببرید،بهترین راه خرید فالوور خارجی می باشد که به دنبال خرید آن، فالوورهای فعال نیز به پیجتان جذب می شوند. باید به این نکات دقت داشته باشید که یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در اینستاگرام، داشتن تعداد زیادی فالوور می باشد تا صفحه شما در دید کاربران، با ارزش دیده شود.

در صورتی که محصولات با کیفیتی در پیج خود ارائه می دهید، با خرید فالوور، می توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید و میزان فروشتان را بالا ببرید. اگر در هنگام خرید از سایت مشکلی داشتید میتوانید از سایت برتر مثل فالوور بست نیز اقدام به افزایش فالوور نمایید.

آیا خرید فالوور خارجی اینستاگرام از نظر الگوریتم‌های اینستاگرام واقعاً قانونی است؟

کارکرد الگوریتم‌ها در اینستاگرام به‌گونه‌ای است که اگر تعداد فالوورهای باکیفیت و واقعی برای یک پیجی زیاد باشد آن پیج را به عنوان یک صفحه معتبر می‌شناسد و پست‌های این اکانت‌ها را به افراد بیشتری پیشنهاد می‌کند.

فالوورهای خارجی که توسط فالوور بست به پیج شما اضافه می‌شوند آن‌قدر باکیفیت هستند که می‌توانند همگام و پابه‌پای الگوریتم‌ها پیج شما را بالا بکشند و آن را به افراد زیادی نشان دهند.

 

فایده رشد کردن همگام با الگوریتم‌ها این است که تعداد فالوورها، بازدیدها و تعامل در پیج به صورت تصاعدی افزایش خواهد یافت. خرید فالوورهای خارجی کاملاً همگام و هماهنگ با قوانین الگوریتم‌ها می‌باشد.  

خرید فالوور خارجی

به چه دلیل فالوور خارجی بخریم؟

شما با خرید فالوور، زمینه را برای جذب فالوور با کیفیت و واقعی، ایجاد خواهید کرد که این یک امتیاز مثبت به شمار می آید. خرید  فالوور خارجی اینستاگرام، باعث موفقیت و رشد پروفایل‌ و کسب‌وکار شما می شود؛ مانند نفس برای انسان که امری ضروری و حیاتی است، داشتن فالوورهای واقعی در اینستاگرام نیز برای رسیدن به اهداف شما یک امر اساسی می باشد.

فالوورها در اینستاگرام به عنوان طرفداران پیج شما در این فضا شناخته می‌شوند و آنها افرادی هستند که به محتویات صفحه شما توجه می‌کنند و در صورتی که از مطالب پیج شما خوششان بیاید،آن را با دیگران به اشتراک می گذارند.بنابراین از طریق این استراتژی،می توانید محتوای پیج خود را در دسترس افراد بیشتری قرار داده و کسب و کارتان را به طور چشمگیری ارتقا دهید.

ابزارهای ضروری برای رشد پیج اینستاگرام

یکی از ابزارهای ضروری برای رشد و موفقیت در اینستاگرام، خرید فالوور می باشد که با این اقدام،شما می‌توانید تعداد فالوورهای پیجتان را در مدت زمان کوتاهی افزایش داده و به موفقیت در شبکه اجتماعی نزدیک‌تر شوید.

واقعیت این است که اگر پیج شما دارای تعداد کمی فالوور باشد، افراد زیادی به دلایل مختلف ممکن است به پروفایل شما توجه نکنند، که برای کسب‌وکارتان در اینستاگرام این امر نگران‌کننده می باشد. 

چرا اینستاگرام یکی از بهترین جاها برای فروش است؟

امکانات و ویژگی های منحصر به فرد اینستاگرام باعث افزایش فالوور و حضور قابل توجه صاحبان کسب و کار در آن و تبدیل شدنش به سریع ترین، بهترین و موثرترین راه تبلیغ و جذب مشتری شده است بر اساس آخرین آمار که در پایان سال ۲۰۱۷ اعلام شد، اینستاگرام موثرترین شبکه اجتماعی در جذب مشتری و افزایش درآمد است.

 

شما می توانید با خرید فالوور خارجی ارزان در این سود شریک باشید. آمارهای رسمی نشان می دهد که اگر یک شرکت، فروشگاه، برند و یا هر کسب و کار دیگر حداقل یک محصول برای فروش دارد و در حال حاضر در اینستاگرام فعالیتی ندارد میزان قابل توجهی از سود خود را از دست می دهد و بهتر راه برای جبرانان آن خرید فالوور است.

تمامی حقوق برای فالوور بست محفوظ و کپی برداری ممنوع میباشد

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد