آموزش انتقال مالکیت روبیکا با 4 روش‌ کاربردی

در این مقاله قصد داریم آموزش انتقال مالکیت روبیکا به پیج دیگر (شماره دیگر) را به شما آموزش دهیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

انتقال مالکیت روبیکا

آموزش انتقال مالکیت روبیکا؛ برنامه‌ای با امکانات متنوع

ابتدا بهتر است کمی با آپشن‌های متفاوت روبیکا آشنا شویم و سر از کار این اپلیکیشن جامع (Super-Application) دربیاوریم. قابلیت‌های این برنامه شامل:

تولید محتوا و کسب درآمد از آن

سرویس پیام‌رسان

روبینو (شبکه اجتماعی)

دیدن فیلم و سریال بدون نیاز به خرید اشتراک

سرویس دسترسی به اخبار

خرید شارژ و بسته اینترنت

پرداخت قبوض

تماس صوتی تصویری کاملا رایگان

حالا متوجه شدید که چرا به این نرم‌افزار یک سوپر اپلیکیشن (Super Application) می‌گویند؟ برای توضیحات بیشتر با ما همراه باشید.

حالا متوجه شدید که چرا به این نرم‌افزار یک سوپر اپلیکیشن (Super Application) می‌گویند؟ برای توضیحات بیشتر با ما همراه باشید.

چند اپلیکیشن در یک‌جا در انتقال مالکیت پیج روبیکا

نگاهی به صفحه گوشی‌تان بیندازید و یک بار برنامه‌های نصب‌شده در آن را مرور بکنید.

  • برنامه بانکداری اینترنتی برای پرداخت قبوض و انتقال وجه
  • برنامه‌ای برای بررسی موجودی و خرید شارژ و اینترنت
  • برنامه‌های پیام‌رسان متعدد
  • برنامه برای دنبال کردن فیلم و سریال موردعلاقه و مسابقات ورزشی
  • و …

هر کدام از این نرم‌افزار‌ها بخش قابل‌توجهی از حافظه گوشی‌تان را به خود اختصاص می‌دهند و باعث کاهش ظرفیت آن می‌شوند. از طرف دیگر حضور یک برنامه‌ چندکاره به جای این اپلیکیشن‌های متعدد باعث افزایش سرعت کار و نظم بیشتر هم می‌شود؛ اینطور نیست؟

در این‌جا به یاد یک مثل معروف باید گفت که «هر چه خوبان همه دارند، تو یک‌جا داری». در نتیجه برای دسترسی به امکانات مختلف در یک برنامه روبیکا را نصب کنید و از قابلیت‌های متنوع آن بهره‌مند شوید.

دسته‌بندی اول؛ ترفندهای مربوط به اکانت روبیکا

خب وقت رفتن سر اصل مطلب است؛ ترفندهای برنامه روبیکا. کمربندها را سفت ببندید و برای آموزش این نکات جالب و کاربردی با ما همراه باشید.

۱. ترفند تغییر فونت در روبیکا

به دنبال یک تغییر اساسی در صفحه چت خود می‌گردید؟ به کمک این ترفند روبیکا درشت یا ریز بنویسید و متن پیام خود را کج کنید.

درشت‌کردن فونت: برای درشت ‌ردن متن پیام قبل و بعد از آن «**» بگذارید.

ریز‌کردن فونت: کافی است قبل و بعد از کلمه/ متن پیام علامت «“`» را قرار دهید.

کج‌کردن متن پیام: بعد از تایپ جمله یا کلمه مورد نظر در ابتدا و انتهای آن از علامت «__» (دو خط تیره) استفاده کنید.

۲. داشتن دو اکانت در روبیکا

در روبیکا شما می‌توانید دو اکانت مستقل از هم داشته باشید. این ترفند روبیکا برای کسانی که می‌خواهند حساب درسی/کاری و شخصی جدا داشته باشند، بسیار مناسب است. البته باید به یک نکته توجه کنید. برای کلون‌کردن (کپ‌کردن) چیزی نیاز به نسخه اصلی آن دارید؛ پس در قدم اول اپلیکیشن روبیکا را نصب کنید. در ادامه می‌توانید از یکی از این سه راه برای ساخت حساب جدید استفاده کنید:

روش اول انتقال مالکیت پیج روبیکا

اول از همه نسخه به‌روز روبیکا این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که بدون نیاز برنامه دیگری از سه حساب کاربری به‌طور همزمان استفاده کنید. در نتیجه شما می‌توانید با نصب جدیدترین نسخه روبیکا (نسخه 2.9.8) یا اپ روبیکاx همزمان چند حساب کاربری در روبیکا داشته باشید و از تجربه ارتباط امن و آسان در این برنامه لذت ببرید.

اتتقال مالکیت پیج روبیکا

روش دوم مالکیت پیج روبیکا

اگر گوشی شما از نسخه‌های بالای اندروید پشتیبانی می‌کند به کمک این روش و بدون نیاز به اپلیکیشن‌های شخص ثالث می‌توانید حساب کاربری جدید بسازید:

تنظیمات > در صورت دیدن هر یک از عبارات «Dual apps, app twin, app clone, twin apps, clone app, Dual messenger» روی آن کلیک کنید. > کلیک روی روبیکا > کلیک روی «نصب» > تایید مراحل > تکمیل کپی نرم‌افزار > کلیک روی نسخه دوم > وارد کردن شماره سیمکارت دوم > ساخت حساب جدید

تنظیمات > در صورت دیدن هر یک از عبارات «Dual apps, app twin, app clone, twin apps, clone app, Dual messenger» روی آن کلیک کنید. > کلیک روی روبیکا > کلیک روی «نصب» > تایید مراحل > تکمیل کپی نرم‌افزار > کلیک روی نسخه دوم > وارد کردن شماره سیمکارت دوم > ساخت حساب جدید

انتقال مالکیت پیج روبیکا

روش سوم انتقال مالکیت پیج روبیکا

در روش سوم نیاز به نصب یک نرم‌افزار جدید دارید که به اپلیکیشن‌های شخص ثالث (Third-party Application) معروف هستند. این برنامه‌ها قابلیت‌های جدیدی را به نسخه اصلی نرم‌افزار اضافه می‌کنند و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

Parallel Space

این برنامه با بیش‌از 100 میلیون بار نصب در Google Play جزو محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برنامه‌های ساخت چند حساب کاربری از نظر کاربران است. یکی از ویژگی‌های جالب این برنامه امکان جابه‌جایی بین روبیکا اصلی و حساب کاربری دوم تنها با یک کلیک است. در نتیج weه برای انتقال بین دو حساب نیازی به خروج از برنامه و انتخاب حساب دیگر از صفحه Home ندارید.

همچنین این برنامه برای کسانی که از یک حساب کاربری مجزا برای پیش‌بردن مسائل تجاری/ کاری خود استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی است؛ چون Parallel Space می‌تواند حساب کاربری دوم شما را مخفی کند و به کمک یک قفل خصوصی امکان دسترسی به اطلاعات مهم کاریتان توسط سایرین را غیرممکن سازد. برای استفاده از این ترفندهای مخفی روبیکا می‌توانید این اپلیکیشن را از بازار دانلود کنید و از سایر امکانات کاربردی این اپلیکیشن بهره‌مند شوید.

انتقال مالکیت پیج روبیکا

آیا ساخت چند حساب کاربری مربوط به شبکه‌های پیام‌رسان مثل واتساپ و تلگرام می‌شود؟ البته که نه. به کمک این برنامه علاوه‌بر ساخت چند حساب کاربری در روبیکا می‌توانید برای بازی‌ها و سایر برنامه‌های اجتماعی‌تان حساب‌های جدیدی باز کنید و به سادگی تنها با یک کلیک بین حساب‌های مختلف جابه‌جا شوید.

همچنین آپشن Lite این امکان را به شما می‌دهد که در مصرف انرژی باتری و حافظه گوشی صرفه‌جویی کنید. علاوه‌بر آن با تغییر تنظیمات DO Multiple هم می‌توانید اعلان‌های حساب‌های کاربری خود را مدیریت کنید.

۳. روش ساخت ربات در روبیکا

اگر برای دسته‌بندی مطالب درسی، آهنگ‌ها یا حتی ایجاد یک لینک ناشناس برای پیام‌رسانی نیاز به یک بات حرفه‌ای در روبیکا دارید، این بخش مقاله را از دست ندهید. برای ساخت بات مورد نظر مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

سرچ عبارت «Botfather» در قسمت سرچ پیام‌رسان > کلیک روی «بات‌ساز روبیکا» > شروع > ایجاد بات > انتخاب نام کاربری ربات به‌صورت «نام کاربری به انگلیسیbot» > تایید > انتخای عنوان بات > تایید > تکمیل ساخت ربات

خب در این مرحله با کلیک روی نام ربات در قسمت گزینه‌ها پنل آن برای شما باز می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید تنظیمات ربات را تغییر دهید.

تغییر مالکیت روبیکا

۴. روش ساخت کانال در روبیکا

ساخت کانال و تولید محتوای مفید و مورد پسند مخاطب یکی از راه‌های کسب درآمد در روبیکا محسوب می‌شود. در نتیجه اگر شما اطلاعات جالب و مناسبی برای اشتراک‌گذاری با دیگران دارید، یکی از راه‌های آن ساخت کانال است که در ادامه روش ساخت آن را توضیح می‌دهیم:

ورود به روبیکا > پیام‌رسان > کلیک روی آیکون قلم (سمت چپ و پایین صفحه) > کانال جدید > انتخاب نام کانال و عکس پروفایل > اضافه‌کردن مخاطبین موردنظر به کانال > کلیک روی گزینه تایید

دسته‌بندی دوم؛ ترفندهای کسب درآمد از روبیکا

آیا می‌دانستید که از طریق روبیکا می‌توانید درآمد کسب کنید؟ در این قسمت چندتا از راه‌های کسب درآمد در روبیکا را به شما آموزش می‌دهیم.

۵. کسب درآمد از طریق کانال

هما‌ن‌طور که قبل‌تر هم به آن اشاره کردیم با ساخت کانال و انتشار محتوای مفید و کاربردی در آن می‌توانید مخاطب جذب کنید. با افزایش تعداد مخاطبین کانال پیشنهاد تبلیغات محصولات یا خدمات مختلف به شما داده می‌شود و به این ترتیب شما می‌توانید به درآمدزایی برسید.

۶. کسب درآمد از طریق پیج

با گسترش اینستاگرام و فضای مجازی بسیاری از افراد با اشتراک لایف استایل، آشپزی، اخبار و … توانستند توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند. از طرف دیگر تمرکز بخش قابل‌توجهی از مخاطبان در این پیج‌ها باعث ورود بازار و مارکتینگ به این پلتفرم‌ها شده است. شما هم می‌توانید به کمک روبینو و ساخت پیج در روبیکا محتوا تولید کنید و با افزایش تعداد دنبال‌کننده (Following) درآمد کسب کنید.

۷. کسب درآمد از طریق بازی‌کردن در روبیکا

تا‌به‌حال فکر می‌کردید که صرفا بازی‌کردن در یک پلتفرم هم می‌تواند درآمدزا باشد؟ مثل این است که کسی برای تلویزیون‌دیدن به شما پول بدهد. این اتفاق در روبیکا ممکن است؛ یعنی شما در روبیکا با استفاده از آپشن «بازی کن جایزه ببر» می‌توانید بازی کنید، سرگرم شوید و در عین‌حال درآمد داشته باشید. چه اتفاقی جذاب‌تر از این؟!

دسته‌بندی سوم؛ ترفندهای افزایش امنیت روبیکا

آموزش انتقال مالکیت پیج روبیکا

درست مانند اپلیکیشن‌های دیگر، فعالیت در روبیکا هم لازم افزایش امنیت است. در ادامه چندین تفرند برای افزایش امنیت روبیکار آورده شده است.

۸. نحوه فیلتر (بن) کردن در روبیکا

برای این کار ابتدا باید به‌سراغ «بات پشتیبانی» روبیکا بروید. برای پیدا‌کردن بات دو راه وجود دارد:

  1. بخش سرویس‌ها > قوانین مهم روبیکا در بالای صفحه > آیدی بات
  2. سرویس‌ها > پایین صفحه > گزینه پشتیبانی

بعد از مراجعه به بات برای ثبت شکایت قدم به قدم با مراحل زیر پیش بروید:

مراجعه به بات > start > کلیک روی گزینه «سوال دارم» > انتخاب گزینه «پیام‌رسان» یا «گزراش محتوای خلاف قوانین» > انتخاب «سوال از پشتیبانی» > شرح گزارش تخلف

در نهایت مورد گزارش‌شده توسط تیم پشتیبانی روبیکا بررسی می‌شود. در مرحله بعد در صورت تایید، مورد گزارش به همراه کانال و تمامی اطلاعات خلاف قانون آن حذف می‌شوند و تیم پشتیبانی نتیجه گزارش را به شما اعلام می‌کنند.

. مخفی‌کردن آخرین بازدید در روبیکا

اگر برای راحتی بیشتر ترجیح می‌دهید آخرین بازدید خود را از دیگران مخفی کنید، روبیکا راه‌حلی برای آن دارد. برای آموزش آن قدم به قدم مراحل زیر را انجام دهید:

تنظیمات > حریم خصوصی و امنیت > نمایش آخرین بازدید و آنلاین بودن > انتخاب گزینه «هیچ‌کس»

۱۰. روش هک‌نشدن در روبیکا

در این مورد چند نکته بسیار مهم وجود دارد که لازم است با دقت به آن‌ها توجه کنید.

تغییر مالکیت روبیکا

·        روبیکا هک‌شدنی نیست

به علت امنیت بالای این برنامه امکان هک‌شدن روبیکا وجود ندارد و تا به الان کسی نتوانسته است این اپلیکیشن را هک کند. در نتیجه تمام اخبار مربوط به این موضوع شایعه‌ای بیش نیست و شما با خیال راحت می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. اگر هم نام‌هایی مثل روبیکا پلاس یا روبیکا طلایی به گوشتان خورده، حتما بدانید که اپ‌های غیررسمی هستند و به‌هیچ وجه از آن‌ها استفاده نکنید.

آیا در همه شرایط همین‌طور است؟ خیر؛ چون اگر شما اطلاعات شخصی حساب خود را در اختیار فرد دیگری قرار بدهید، با سوءاستفاده از این اطلاعات امکان هک‌شدن وجود دارد.

شماره یا کد را در اختیار هیچ‌کس قرار ندهید

توجه داشته باشید؛ تیم پشتیبانی روبیکا به هیچ‌وجه از شما شماره یا کدی نمی‌خواهد. در نتیجه اگر شخصی با نام جعلی «پشتیبانی روبیکا» وارد پی‌وی (PV) شما شد و درخواست کد یا شماره‌ای کرد، حتما به آن مشکوک شوید و از دادن اطلاعات خودداری کنید.

·        فایل‌های زیر ۱ مگابایت را دانلود نکنید

ممکن است فردی به قصد هک‌کردن گوشی‌تان یک فایل با حجم زیر ۱ مگابایت را برای شما ارسال کند. دست نگه دارید و به هیچ عنوان فایل موردنظر را دنبال نکنید. چون ممکن است رات (ویروس هک) باشد و با دانلود آن فرد به اطلاعات گوشی شما دسترسی پیدا کند. همچنین در‌صورتی‌که اشتباها فایلی را دانلود کردید و با اخطار آنتی‌ویروس گوشی مواجه شدید، فورا آن را حذف کنید.

·        دسترسی‌های حریم خصوصی را محدود کنید

قسمت «حریم خصوصی و امنیت» را از تنظیمات پیدا کنید و سری به گزینه‌های آن بزنید. پیشنهاد می‌کنیم تا حدودی دسترسی‌ها را محدود به مخاطبین خود کنید و با توجه به نیازهای خود آن را شخصی‌سازی کنید.

·        تایید دو مرحله‌ای را فراموش نکنید

علاوه‌بر روبیکا در سایر اپلیکیشن‌ها هم از این امکان برای افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران استفاده می‌شود؛ اما متاسفانه بسیاری از کاربران نسبت به آن آگاه نیستند. به این منظور به ترتیب با مراحل زیر پیش بروید:

تنظیمات > حریم‌ خصوصی > تایید دو مرحله‌ای > تنظیم گذرواژه اضافی > واردکردن گذرواژه دلخواه > زدن تیک تایید > واردکردن مجدد گذرواژه > تیک تایید

همچنین برای این‌که رمز آن را فراموش نکنید، می‌توانید از قسمت راهنما استفاده کنید:

تایپ عبارت مناسب برای یادآوری رمزعبور > تیک تایید

اگر پسورد را فراموش کردید، نیازی به نگرانی نیست؛ چون در این مرحله با ثبت و تایید آدرس ایمیل، رمز به ایمیل شما ارسال می‌شود و جایی برای مشکل باقی نمی‌گذارد:

ثبت آدرس ایمیل معتبر > تیک تایید > ثبت کد تایید ارسال شده به ایمیل > دریافت پیام «موفق شدید» از طرف نرم‌افزار

فالوور میلیونی روبیکا

روبیکا؛ دنیای رنگارنگ امکانات

در این مقاله به بررسی ترفندهای روبیکا پرداختیم و شما را با چند مورد از مزایای پنهان این اپلیکیشن آشنا کردیم. با این وجود همچنان آیتم‌ها و امکانات جذاب و متعددی وجود دارند که پیشنهاد می‌کنیم با نصب این اپلیکیشن از بازار سری به آن‌ها بزنید.

این اپلیکیشن با بیش از ۳۷ میلیون کاربر در پی ارائه خدمات به‌روز و کاربردی است و از سرویس پیام‌رسان، فیلم و سریال، روبینو و … پشتیبانی می‌کند. تیم روبیکا پیوسته با ارتقا این نرم‌افزار و افزایش امکانات آن به بهبود این برنامه کمک می‌کنند و تجربه لذت‌بخشی از زندگی دیجیتال را برای شما به ارمغان می‌آورد. پس حتما از نسخه‌های جدید این اپلیکیشن غافل نشوید و به‌روزرسانی این برنامه را از بازار چک کنید.

سوالات متداول

چطور برای کانال لینک دعوت بسازیم؟

به جای کلمه test در این لینک https:rubika.ir/test آدرس کانال خود را قرار دهید.

آیا علاوه‌بر روبینو از طریق پیام‌رسان هم می‌توان کسب درآمد کرد؟

بله؛ میزان درآمد شما از پیام‌رسان به تعداد بازدید و میزان دانلود محتوا بستگی دارد.

آیا فوروارد (forward) پیام در میزان درآمد تاثیر دارد؟

بله؛ فوروارد زیاد نشان‌دهنده استقبال زیاد مخاطب از محتوا است. در نتیجه باعث افزایش درآمد می‌شود.

آیا روبیکا رایگان است؟

مصرف اینترنت در قسمت پیام‌رسان این برنامه برای کسانی که از اینترنت ایرانسل و همراه اول استفاده می‌کنند، رایگان است.

چه پست‌هایی در ویترین روبینو قرار می‌گیرند؟

پست‌ها بر اساس فاکتورهایی مثل تعداد لایک، کامنت، بازدید، تعداد بازدیدکنندگان صفحه و … در ویترین روبینو قرار می‌گیرند.

آیا می‌توانم علاوه‌بر برنامه روبیکا، روبیکاx را هم نصب کنم؟

بله. نصب این دو برنامه با هم باعث تداخل نمی‌شود.

2.3/5 - (12 امتیاز)