چرا روبیکا بالا نمیاد؟دلیل بالا نیامدن روبیکا چیست؟

دلیل بالا نیامدن روبیکا چیست؟

روبیکا، یکی از برنامه های محبوب ایرانیان در حوزه فضای مجازی است که شباهت زیادی به اینستاگرام دارد. این برنامه امکانات بسیاری را برای کاربران خود فراهم کرده است، از جمله قابلیت‌هایی مانند پست گذاری، ارسال پیام و همچنین ویترین که قسمتی از روبیکاست که شبیه به بخش اکسپلور اینستاگرام است و امکان دسترسی به محتوای متنوعی را برای کاربران فراهم می کند.

اما گاهی اوقات ممکن است کاربران با مشکلاتی در استفاده از ویترین روبیکا مواجه شوند. یکی از مشکلاتی که کاربران این برنامه ممکن است با آن مواجه شوند، عدم نمایش ویترین روبینو در برنامه است. در این مقاله، به بررسی دلایل عدم نمایش ویترین در روبیکا می پردازم.

راه‌حل‌های عدم نمایش ویترین روبینو ( روبیکا )

حذف کش برنامه

این راه‌حل احتمالاً موثرترین راه‌حل برای رفع مشکل عدم نمایش ویترین در روبینو است. برای حذف کش برنامه، می‌توانید به قسمت تنظیمات گوشی خود بروید و بخش برنامه‌ها را پیدا کنید. سپس برنامه روبینو را پیدا کنید و به بخش حافظه نگاه کنید. اگر حافظه روبینو بالا است، می‌توانید به بخش حذف کش برنامه بروید و کش روبینو را حذف کنید. سپس برنامه روبینو را دوباره باز کنید و مشکل شما حل خواهد شد.

بروزرسانی برنامه

چرا روبیکا بالا نمیاد ؟

سوالی است که این روزها بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی به دنبال جواب آن هستند. روبیکا شبکه اجتماعی ایرانی است که به تازگی محبوبیت زیادی یافته است. با افزایش میزان استفاده از این شبکه اجتماعی برخی مشکلات این برنامه نیز نمایان تر از گذشته شده است. مشکل روبیکا در اتصال به اینترنت از جمله این موارد است. در این مقاله قصد داریم به مشکل اینترنت و دلیل بالا نیامدن روبیکا بپردازیم. همراه فالوور بست باشید.

چرا روبیکا بالا نمیاد؟!

1– فعال بودن فیلتر شکن

گاهی اوقات فعال بودن وی پی ان موجب کندی اینترنت می شود. این کندی سرعت موجب می شود تا این پیام رسان به خوبی اجرا نشود. البته گفتنی است که گاهی اوقات با وجود فعال بودن فیلترشکن پرسرعت نیز این پیام رسان اجرا نمی شود. پس حتما برای استفاده از روبیکا فیلتر شکن خود را خاموش کنید.

2– متصل نبودن به اینترنت

ممکن است گوشی شما به اینترنت متصل نباشد. مطمئن شوید که داده های شما فعال باشد و یا به وای فای متصل باشید. مشکل روبیکا در اتصال به اینترنت با وجود فعال بودن داده ها ممکن است به دلیل تمام شده بسته اینترنتتان باشد

3– عدم بروزرسانی برنامه

برای توسعه روبیکا سازندگان این برنامه به صورت پیوسته نسخه های جدیدی را ارائه می کنند. ممکن است باگ ها و مشکلاتی در نسخه های پایین تر وجود داشته باشد که موجب اجرای برنامه بر روی گوشی همراهتان می شود. پس اطمینان حاصل کنید که از آخرین نسخه این برنامه محبوب استفاده می کند.

4– استفاده از نسخه های دستکاری شده

در برخی از سایت های نسخه هایی از روبیکا ارائه می شود که در کدنویسی آن تغییر ایجاد شده است. این نسخه ها معمولا مشکلات فراوانی دارند و امنیت اطلاعات شما را نیز به خطر می اندازند. پس حتما از نسخه اصلی روبیکای خود استفاده کنید

5– فعال بودن پروکسی

فعال بودن پروکسی در گوشی همراه، موجب عدم اجرای روبیکا و بسیاری از برنامه های دیگر می شود. پروکسی را در گوشی خود قطع کنید و مجددا امتحان کنید. مطمئن شوید که در تنظیمات APN اینترنت گوشیتان فیلد های Proxy و Port خالی باشد.

6– نبود حافظه کافی

کمبود حافظه برای ذخیره اطلاعات و اجرای برنامه ها بسیار مهم است. حافظه گوشیتان را بررسی کرده و در صورتی که میزان کمی فضای خالی وجود دارد، فایل های اضافی گوشیتان را حذف کنید.

چرا روبیکا بالا نمیاد؟چرا پیام های روبیکا بالا نمیاد؟

معمولا مشکل بالا نیامدن پیام های روبیکا به دلیل بروز رسانی نکردن این برنامه است. اگر از آخرین نسخه این برنامه استفاده می کنید، حتما یکی از راهکار های بالا را امتحان کنید تا مشکل اجرا نشدن پیام ها برطرف شود. اگر مشکل حل نشد و تصمیم به حذف حساب کاربری روبیکا گرفته اید، می توانید مقاله دیلیت اکانت روبیکا را مشاهده کرده و با کمک آن حساب خود را برای همیشه پاک کنید.

ما چندین راه را به شما معرفی می کنیم که می توانید با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید. اگر کانال ندارید یا از این اپلیکیشن درآمدی ندارید، بهترین و مطمئن ترین راه حل گذراندن وقت است. حداقل 2 هفته و حداکثر 3 ماه طول می کشد تا از انسداد خارج شوید و بتوانید مانند قبل به فعالیت خود ادامه دهید. این راه حل را می توان اصلی ترین راه حل دانست. اگر شما هم از جمله کاربرانی هستید که از این نرم افزار درآمد دارید و می خواهید هر چه زودتر صفحه شما مسدود شود، بهتر است از راه حل اول صرف نظر کنید و راه های دیگری را امتحان کنید.

نسخه فعلی نصب شده روی گوشی خود را حذف کنید و نسخه های قبلی و به روز نشده را دانلود و نصب کنید. این ممکن است مشکل شما را حل کند. از پشتیبانی برای کمک بخواهید. این کار با رفتن به قسمت پیام رسان و وارد کردن کلمه support@ امکان پذیر است. پس از وارد کردن این کلمه و یافتن کانال ها، یک کانال را انتخاب کرده و ربات آن را از بالای صفحه وارد کنید. اکنون صفحه ای مانند زیر خواهید داشت که می توانید با پاسخ دادن به سوالات مشکل خود را حل کنید.

1.5/5 - (2 امتیاز)