پر فالوور ترین پیج روبیکا 2023

پر فالوور ترین پیج روبیکا

در این مقاله قصد داریم پر فالوور ترین پیج روبیکا را به شما معرفی کنیم و همچنین در سال‌های اخیر و بعد از به وجود آمدن اپلیکیشن روبیکا مدیران برخی از گروه‌ها با گذاشتن پست هایی که برای افراد زیادی مورد پسند واقع می شد، فالوور های زیادی برای خود جمع کردند.

پر فالوور ترین پیج های روبیکا پیج هایی هستند که به دلیل گذاشتن پستهای مناسب و مورد پسند افراد در سنین مختلف توانسته اند فالوورهای زیادی برای خود جمع کنند. اگر شما به دنبال سرگرمی و یاد گرفتن مطالب مفید هستید، در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین پیج های روبیکا فالوور های زیادی دارند برای شما ارائه دهیم تا بتوانید مطابق با نیاز و سلیقه خود پیج های مختلف را فالو کنید. با فالوور بست همراه باشید.

پر فالوور ترین پیج روبیکا

روبیکا یکی از اپلیکیشن های پرطرفدار ایرانی است که به دلیل داشتن اینترنت رایگان و سرگرمی‌های بسیار زیاد در چند ماه اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

همان‌طور که می‌دانید شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و واتساپ در داخل ایران فیلتر شده‌اند و بسیاری از صاحبان مشاغل و افرادی که در شبکه های اجتماعی خارجی، فروشگاه اینترنتی داشتند، کسب و کار خود را به پیام رسان های داخلی مانند روبیکا انتقال داده اند.

اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید پرفالوور ترین و برترین پیج روبیکا در چه زمینه ای فعالیت می کند. افراد بسیاری هستند که در کانال های روبیکا فعالیت می کنند و کانال آن ها جز پر فالوور ترین پیج ها است. در ادامه بحث بیشتر درباره ویژگی های این کانال ها صحبت می کنیم. در ادامه با فالوور بست همراه باشید.

ویژگی پر فالوور ترین پیج روبیکا

پرفالوور ترین پیج روبیکا و کانال های آن که فالوور های زیادی دارند، معمولاً دارای پروفایل های زیبا و مرتبط با کسب و کار خودشان هستند. این پیج های پرطرفدار معمولاً دو بخش روبینو و پیام رسان را با یکدیگر ست می کنند و از نظم به خصوصی برای قرار دادن پست ها و عکس ها در داخل پیج خودشان استفاده می کنند.

استفاده از ویدیو های باکیفیت و فیلم موجب می‌شود تا کاربران بیشتر جذب پیج آن ها شوند و تعداد فالوور های آن ها افزایش پیدا کند. استفاده از هشتگ های مرتبط، ارتباط با کانال های دیگر در روبیکا و تبلیغ در کانال هایی که حوزه فعالیتی مشترکی با آن ها دارند، از جمله دیگر ویژگی های پر فالوور ترین پیج روبیکا است.

تبلیغ در شبکه های مجازی، استفاده از روش های جذب فالوور مانند برگزاری مسابقه، تعیین پاداش و استفاده از ایده های خلاقانه می تواند جزء ویژگی های پرفالوورترین پیج روبیکا باشد.

محبوب ترین و پر فالوور ترین پیج روبیکا

معمولاً کانال های پرطرفدار و محبوب در روبیکا به موضوعات هنری و فرهنگی، مذهبی، آموزشی و ورزشی می پردازند. البته بعضی از کانال های روبیکا اخبار هنرمندان و بلاگرها را هم منتشر می کنند. برای پیدا کردن پیج های معروف و پر فالوور در روبیکا می توانید آن ها را در فضای روبینو پیدا کنید.

همانطور که اشاره کردیم بعد از فیلتر شدن اینستاگرام بسیاری از بلاگر ها فعالیت خود را در روبیکا ادامه می دهند و برای جذب فالوور بیشتر در روبیکا در قسمت بیو اینستاگرام نیز آدرس کانال خودشان در روبیکا را با کاربران به اشتراک می گذارند.

محبوب ترین و پر فالوور ترین پیج روبیکا مربوط به پیج های خرید و فروش و سایت های فروشگاهی است. البته در رتبه های بعدی می توان به کانال هایی که درباره موضوعات روانشناسی و انگیزشی مطالبی را برای کاربران به اشتراک می گذارند اشاره کرد.

پر فالوور ترین پیج روبیکا

معروف ترین کانال ها و پیج های روبیکا را بشناسید

معروف ترین و پر فالوور ترین کانال های روبیکا مربوط به بلاگر ها و مشاهیر هستند. افرادی که در زمینه طبیعت گردی و معرفی مناطق گردشگری فعالیت می کنند، در این اپلیکیشن پیج های محبوبی دارند و فالوور هایی که آن ها را دنبال می‌کنند زیاد هستند.

قرار دادن عکس های جذاب از سفرهای توریستی و گردشگری باعث محبوبیت این پیج ها شده است. به طور کلی پیج ها و کانال هایی که با موضوع های طبیعت گردی، معرفی مشاهیر، موضوعات روانشناسی، موضوعات انگیزشی و دانستنی ها فعالیت می کنند جزء پر فالوور ترین پیج ها هستند.

نتیجه گیری

جهت آشنایی با پر فالوور ترین پیج روبیکا باید این نکته را بدانید که محبوب ترین و پرطرفدارترین کانال های روبیکا مربوط به پیج های خرید و فروش و سایت های فروشگاهی هستند. البته افراد مشهور و بلاگرها هم جزء افرادی هستند که فالوور های زیادی در اپلیکیشن روبیکا دارند.

در این مقاله با بررسی پیج هایی که موضوعات جذابی برای کاربران دارند در خدمت شما بودیم و محبوب ترین پیج ها و کانال های روبیکا را از لحاظ موضوع بررسی کردیم. جهت خرید فالوور اینستاگرام و روش های جذب فالوور در روبیکا می توانید از متخصصین و مشاوران فالوور بست راهنمایی بگیرید.

معرفیش کانال های پر فالوور روبیکا

ابتدا برای معرفی کانال های پر فالو روبیکا این کانال ها را در دسته بندی جداگانه قرار می دهیم و سپس به صورت جداگانه کانال ها را به شما معرفی می کنیم.

کانال های طنز

  • کانال د بخند: در این کانال پست های طنزی قرار داده می‌شود که افراد مختلف در سنین متفاوت می توانند از این پست ها استفاده کنند. اگر شما از جمله افرادی هستید که گوشی خود را در اختیار کودکان قرار می دهید با فالو کردن این پیج هیچ گونه نگرانی در مورد عدم تناسب سن کودک برای مشاهده پست های این کانال نخواهید داشت.
  • کانال کلیپ_خنده: این کانال پر از کلیپ هایی است که تمامی آنها جنبه طنز دارند. اگر به طنز های بصری علاقه دارید فالو کردن این کانال به شما توصیه می شود.

پر فالوور ترین پیج های روبیکا

پر فالوور ترین پیج های روبیکا

کانال روبیکا پوزخند: این کانال را می توان یکی دیگر از کانال هایی دانست که در زمینه ویدیو و متن های طنز در اپلیکیشن روبیکا فعالیت می کند. در چند ماه اخیر این کانال حدود سه هزار عضو جدید جذب کرده است که نشان دهنده علاقه روز افزون به این کانال است.

کانال قاه قاه خونه: کانال قاه قاه خونه با پست های طنز خود در یک سال اخیر در حدود ۲۰ هزار فالوور جدید جذب کرده است.

کانال خنده پاره: این کانال که با شعار “با خنده وارد شوید ” فعالیت خود را آغاز نموده است، با پست های جذاب و درجه یک خود لبخند را به لب مخاطبان می آورد.

کانال معجزه خنده: این کانال روبیکا با قرار دادن مطالب طنز از دو سال اخیر فعالیت خود را آغاز نمود و امروزه تعداد فالوور های زیادی به خود جذب کرده است.

کانال های دانستنی در روبیکا

کانال خودت انجامش بده: این کانال را می‌توان یکی از کانال هایی دانست که اطلاعات مفیدی در اختیار افراد قرار می‌دهد. در این کانال به افراد آموزش داده می‌شود که چگونه کارهای مختلف را خودشان انجام دهند و دیگر نیازی به تهیه محصولات و یا کاردستی ها از بیرون نداشته باشند.

کانال بخون، بدون: در این کانال می توانید در هر زمینه ای اطلاعات عمومی به دست بیاورید. اطلاعاتی که در این کانال در اختیار افراد قرار داده میشود، در برخی از موارد اطلاعات ابتدایی هستند که برای کودکان مناسب اند و در برخی دیگر از موارد اطلاعات برای بزرگسالان نیز جذابیت خواهند داشت.

کانال دانستنی ها و عجایب جهان: اگر از جمله افرادی هستید که به عجایب جهان علاقه‌مند هستید می توانید این کانال را در روبیکا دنبال کنید. کانال دانستنی ها و عجایب جهان با اطلاعات مفید خود در یک سال اخیر در حدود ۱۳ هزار فالوئر جدید جذب کرده است.

کانال چیستان و معما: این کانال یکی دیگر از کانال های دانستنی است که با طرح کردن چیستان و معماهای مختلف به افراد در زمینه‌های مختلف آگاهی می دهد. اگر به دنبال کانالی هستید که در جمع های خانوادگی شما را سرگرم کند و به علاوه به شما اطلاعات مفیدی بدهد، فالو کردن کانال چیستان و معما به شما توصیه می شود.

کانال های هواداری

کانال های مختلفی که در اپلیکیشن روبیکا برای هواداری از افراد و یا برنامه های مختلف شکل گرفته اند در سال‌های اخیر توانسته اند فالوورهای زیادی را به خود جذب کنند. یکی از مهمترین کانال های هواداری که مخاطبان زیادی دارد کانال هواداری عصر جدید است.

شاید تا به حال برنامه عصر جدید که از شبکه سه سیما پخش می شود را مشاهده کرده باشید.  این برنامه در اپلیکیشن روبیکا کانال هواداری دارد که مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است.

به صورت کلی بیش از ۲۰ هزار نفر در کانال هواداری برنامه عصر جدید عضو هستند و از این برنامه حمایت می‌کنند. در اوایل به وجود آمدن اپلیکیشن روبیکا این اپلیکیشن از کانال عصر جدید حمایت زیادی کرد و مخاطبان زیادی برای این کانال جذب کرد.

5/5 - (2 امتیاز)