بازیابی اکانت فیلتر شده روبیکا روش 2023

چگونگی بازیابی اکانت فیلتر شده روبیکا

اکثر ایرانی‌ها نام اپلیکیشن روبیکا رو شنیده‌اند، این شبکه اجتماعی ایرانی در تلویزیون و سایت‌های ایرانی بسیار تبلیغ کرده است و امروزه شلوغترین شبکه اجتماعی ایرانی است.

این پیامرسان انگار از کد و سورس تلگرام استفاده میکنه و دقیقا شبیه اون هست، ربات، کانال، گروه و پشتیبان و … داره و جایگزین پیامرسان محبوب فیلتر شده است.

برنامه چند منظوره روبیکا هرچند در جذب مخاطب بسیار موفق بوده که اون بخاطر آپشن‌ها و امکانات مختلفی که داره است اما یه سری نقص‌ها و مشکلاتی داره که خب این طبیعیه و ایرادی بهش وارد نیست.

در این بخش ما به مشکل رفع ریپورت آیدی یا کانال پرداختیم و به شما نکاتی می‌آموزیم که بتوانید با آن به مدت زمان رفع فیلتری روبیکا (بلاک شکن) خود سرعت ببخشید. درآمدن و رفع بلاکی بزرگترین معضل این پیامرسان است

محبوبیت این پیامرسان اونجاست خیلی‌ها میگن روبیکا رایگانه و بعضی‌ها همی میگن اینطور نیست و مشخص نیست کدام اپراتورها ترافیک روبیکا را رایگان حساب می‌کنند. در کل با کمک این شبکه اجتماعی می‌توانید کلی فیلم و سریال ببینید یا آهنگ گوش کنید و همانند اینستاگرام محتوای تصویری به اشتراک بگذارید.

علت فیلتر شدن در روبیکا و بازیابی اکانت فیلتر شده روبیکا

یکی از اعصاب خورد کن ترین مشکلی که این برنامه داره ریپورت شدن اکانت هست که برای بعضیا واقعا ناخواسته تعلیق میشه، حالا اگه طرف کانال هم داشته باشه براش خیلی مهمه که از فیلتری خارج بشه. چون طرف ماهها زحمت کشیده کانال زده و بخاطر مسائل کوچیک پیجش به علت تخلفات محرز تعلیق شده و تمام زحمات اون هدر میره!

اگر شما قوانین روبیکا را عمل نکنید حتما با محدودیت‌هایی مواجه می‌شوید. این محدودیت‌ها برای همیشه نیستند و با انجام روش هایی حل خواهند شد. اگر صفحه شما بخاطر انتشار تصاویر خشونت آمیز، پورن، کپی رایت فیلم و سریال ایرانی، سیاسی و مخالف کشور بسته شد کار سختی در پیش دارید، ولی اگر موضوع کانالتون اینا نبود و مسدود شدید آموزش زیر به شما کمک خواهد کرد.

آموزش بازیابی اکانت فیلتر شده روبیکا

دوستان نوع فیلتر شدن در روبیکا برای همه یکسان نیست. هم فیلتر دائمی هست و هم موقت، فیلتر اگر دائمی باشد کل پروفایل شما ناپدید شده و نمایش داده نمی‌شود. ولی اگر موقت باشد پروفایلتون نمایش داده می‌شود.

با اینحال شما برای هردو مورد به روش‌های زیر عمل کنید تا انشالله بتوانیم اکانت فیلتر شده روبیکا رو برگردونیم.

1- برای رفع ریپورت روبیکا از ربات پشتیبانی که توی خود نرم افزار هست استفاده کنید یا به آیدی SupportBot در روبیکا پیام ارسال کنید و با پشتیبانی اون صحبت کرده و مشکل خود را مطرح کنید.

اگر هنوز دسترسی به پیج دارید محتوایی که فکر می‌کنید خلاف قوانین هست طبق آموزش زیر عمل کنید.

یوزرنیم SupportBot@ را در قسمت ذره بین وارد کنید و اولین گزینه یعنی “پشتیبانی روبیکا” را انتخاب کنید.

بازیابی اکانت فیلتر شده روبیکا

در اینجا میگه یکی از موارد زیر را انتخاب کنید که شما “سوال دارم” را بزنید

رفع فیلتر روبیکا

در دسته بندی مربوطه “پیامرسان” را انتخاب کنید. اگر روبینو هست که خب “روبینو” و بزنید

بازیابی اکانت فیلتر شده روبیکا

خب در این بخش باید “سوال از پشتیبانی” را انتخاب کنید.

رفع فیلتر روبیکا

خب پنجره‌ای باز میشه و از شما میخواد که سوال یا مشکل خودتون بنویسید. در نوشتن دقت کنید که بصورت رسمی و با احترام بیان کنید. هرچه رسمی‌تر و با ادب‌تر در نتیجه کار شما زودتر راه میفته. پس به این نکته توجه کنید.

بازیابی اکانت فیلتر شده روبیکا

خب پس از درج سوال و ارسال اون به پشتیبان اگه دکمه بازگشت و سپس “سوالات من” را بزنید وضعیت و روند پاسخگویی ادمین را مشاهده خواهید کرد.

بازیابی اکانت فیلتر شده روبیکا

روش‌های بازیابی اکانت فیلتر شده روبیکا

اگر با روش بالا نتوانستید به نتیجه برسید، روش‌های زیر را امتحان کنید

2- حتما پروفایل خود را بروزرسانی کنید، از تصویر و ایدی واقعی و بیو اخلاقی استفاده کنید تا روبیکا به شما به عنوان یک کاربر فعال نگاه کند.

3- از دوستان و آشنایان خود بخواهید در روبیکا به شما پیام دهند که شمارو کاربری مهم نشان دهد.

4- اگر شما عجله ندارید مدتی منتظر باشید تا خود به خود از این حالت خارج بشید. زمان محدودیت برای هر اکانت متفاوته و از دوهفته تا 3 ماه هم ممکن است زمان ببرد. که اگر با پشتیبانی روبیکا تماس بگیرید شما را راهنمایی خواهند کرد.

دوستان روش‌های بالا توصیه افرادی بوده که با این مشکل قبلا مواجه شده بودند، اگر روش خاصی مدنظر دارید در قسمت نظرات سایت درج کنید تا بقیه هم استفاده کنند.

2.4/5 - (5 امتیاز)