افزایش میلیونی فالوور روبیکا با 10روش فوق العاده

در این مقاله قصد آموزش راهکار های افزایش میلیونی فالوور روبیکا را به شما عزیزان میدهیم پس تا پایان این مقاله با مم همراه باشید.

همانطور که میدانید روبیکا یک اپلیکیشن ایرانی است که توسط آن میتوان به مشاهده محصولات، تماشای فیلم و سریال، خرید بسته اینترنتی و … پرداخت. جالب است بدانید تمامی افراد با هر سن و جنسیتی می توانند از این برنامه استفاده کنند و کسب درآمد داشته باشند. با افزایش میلیونی فالوور در روبیکا، می توان آن را به یک منبع درآمد عالی تبدیل کرد.

افزایش فالوور روبیکا

قبل از آن که اپلیکیشن روبیکا میان کاربران شهرت پیدا کند، افراد معمولا به دنبال جذب بازدید کننده و افزایش فالوور در اینستاگرام بودند. اما امروزه روبیکا بیش از پیش مورد توجه عموم مردم قرار گرفته و به یک محیط تعاملی و امن میان کاربران تبدیل شده است. در ادامه با فالوور بست همراه باشید تا با ارائه ترفند و تکنیک ها به شما بگوییم که چگونه لذت افزایش میلیونی فالوور روبیکا را تجربه کنید.

 

آیا افزایش میلیونی فالوور روبیکا ممکن است؟

همانطور که گفتیم توسط اپلیکیشن روبیکا نیز می توان به کسب درآمد رسید. دو قسمت بسیار مهم در این نرم افزار، بخش پیام رسان و قسمت روبینو می باشد. در قسمت پیام رسان با افزایش اعضای گروه و کانال و در قسمت روبینو با اشتراک صحیح گذاری پست، فالورهایتان افزایش می یابد.

 

نکته قابل توجه این است که تنها فالوور های واقعی می توانند باعث افزایش درآمد در روبیکا شوند. بنابراین بهتر است به دنبال راه های جذب فالورر روبیکا باشید.

افزایش میلیونی فالوور روبیکا

تکنیک های افزایش میلیونی فالوور روبیکا

پیش از آن که تکنیک های افزایش میلیونی فالوور روبیکا را بر روی صفحه خود پیاده سازی کنید، از عمومی بودن صفحه خود اطمینان پیدا کنید. در صورتی که صفحه شما خصوصی باشد، بازدید کننده های زیادی نخواهید داشت.

باید توجه داشت که نام کاربری برای صفحه روبیکای خود انتخاب کنید که در جذب فالوور روبیکا بیشترین تاثیر را بگذارد. نام کاربری که انتخاب می کنید بایستی منحصر به فرد باشد و مخاطبین را به خود جذب کند. در ادامه با بهترین ترفند های افزایش فالوور روبیکا با ما همراه باشید.

بهترین ترفند ها برای افزایش فالوور

۱. تعیین هدف برای کسب و کار روبیکا

اولین و مهمترین نکته برای جذب فالوور در روبیکا، تعیین هدف برای صفحه و کانال تان می باشد. در نگاه اول مخاطب باید متوجه شود که شما در صفحه خود قصد انجام چه فعالیتی دارید.

 

۲. انتخاب عکس پروفایل واقعی

اگر در هر دو قسمت روبینو و پیام رسان روبیکا فعالیت می کنید، بهتر است عکس پروفایل، بیوگرافی و … هر دو قسمت را مانند یکدیگر انتخاب کنید.

 

انتخاب یک پروفایل مرتبط در موضوعی که در آن فعالیت می کنید، در افزایش میلیونی فالوور روبیکا بسیار موثر است. بهتر است از یک پروفایل منحصر به فرد استفاده کنید تا کاربران شما را توسط آن بشناسند.

 

۳. انتشار پست روبیکا در زمان مشخص

انتشار پست های خود را در روزها و ساعات معینی از شبانه روز انجام دهید. اگر تعداد پست هایی که در صفحه خود منتشر می کنید از نظم خارج شود، باعث از بین رفتن نظم فکری مخاطبین فعلی خود می شوید.

 

در صفحه خود به طور منظم فعالیت کنید. در صورتی که برای یکی از پست های خود کپشن می نویسید، برای پست های دیگر نیز این کار را انجام دهید. در صورتی که این قاعده و نظم را رعایت نکنید، کاربران دچار سردرگمی شده و صفحه شما را ترک می کنند.

۴. استفاده از ویدیو آموزشی و تصاویر

تکنیک مهم دیگر در جمع آوری فالوور روبیکا، استفاده از ویدیو و تصاویر می باشد. انتقال پیام از طریق تصویر و ویدیو راحت تر از متن انجام می شود. در نتیجه با انتشار این گونه پست ها می توانید، احتمال جذب مخاطب و اشتراک گذاری طبیعی پست ها را افزایش دهید.

 

۵. تگ کردن کلمات مرتبط

نکته مهم دیگر برای جذب فالوور در روبیکا فالوور این است که، کلمات مرتبط با هر پست را زیر آن تگ کنید. به این ترتیب کاربران با جستجوی کلمه مدنظرشان پست های شما را مشاهده می کنند.

۶. انتشار محتوای واقعی

در صفحه خود مطالبی را منتشر کنید که از کیفیت و صحت آن مطمئن هستید. هنگامی که مخاطبین شما با مطالب با کیفیت روبرو می شوند، نسبت به اشتراک گذاری آن نیز اقدام می کنند.

۷. استفاده از هشتگ های مرتبط

برای جذب فالورور بیشتر در روبیکا حتما از هشتگ های مرتبط در کپشن پست های خود استفاده کنید. در روبیکا این امکان وجود دارد که افراد موضوعات خود را توسط هشتگ ها دنبال کنند. در صورتی که از هشتگ های پر بازدید مرتبط با موضوع پست خود استفاده کنید، افراد بیشتری آن را مشاهده می کنند. به این ترتیب اگر شخصی دنبال کننده شما نباشد و با پست جذابی از صفحه شما روبرو شود، به دنبال کنندگان تان نیز افزوده می شود.

 

. استفاده از ربات های افزایش فالور روبیکا

برای افزایش میلیونی فالوور های روبیکا، می توانید از ربات هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، استفاده کنید. علاوه بر ربات های افزایش فالوور، کانال هایی نیز وجود دارند که فالوور های شما را افزایش می دهند.

 

۹. تبادل با کانال های دیگر روبیکا

منظور از تبادل این است که شما کانال شخص مقابل و شخص مقابل کانال شما را تبلیغ کنند. این کار میان کانال هایی انجام می شود که تعداد دنبال کنندگان یکسانی داشته باشند. در صورتی که قصد دارید یک کانال با دنبال کنندگان زیاد شما را تبلیغ کند، بایستی هزینه پرداخت کنید.

 

. تبلیغ در پیج های پر بازدید روبیکا

یکی از موثرترین روش های همیشگی برای جذب فالوور و بازدید کمک گرفتن از تبلیغات است. البته به شرط آن که این پیج ها فالوور های واقعی داشته باشند و حوزه فعالیتی مشابه با حوزه فعالیت شما داشته باشند.

۱۱. استفاده از سایر شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی دیگر نیز باعث افزایش فالوور در روبیکا می شود. شما می توانید صفحه خود را توسط شبکه های اجتماعی دیگر همچون اینستاگرام، کانال تلگرام، توییتر و … تبلیغ کنید. پیشنهاد می شود جهت خرید فالوور اینستاگرام کلیک کنید.

۱۲. برگذاری مسابقه و قرعه کشی

روش دیگر افزایش فالوور روبیکا، برگزاری مسابقه و قرعه کشی می باشد. برای مثال بگویید از میان افرادی که پیج شما را به ۵ نفر معرفی کند، قرعه کشی کرده و هدیه می دهید. با این کار میزان فالوور هایتان افزایش می یابد.

 

با ذکر تفاوت خود با دیگران کاربران را نسبت به دنبال کردن پیج خود قانع کنید. همانطور که میدانید رقبای زیادی در فضای روبیکا وجود دارد. هنگامی که کاربران متوجه تفاوت شما با دیگران شوند، تبدیل به فالوور خواهند شد.

۱۳. منحصر به فرد باشید

مورد دیگری که باعث افزایش فالوور روبیکا می شود، ایده پردازی و منحصر به فرد بودنتان است. اگر کاربران با مطالب تکراری و کپی روبرو شوند، دیگر دلیلی برای دنبال کردن شما وجود ندارد.

 

سخن پایانی

امیدواریم مطالب یاد شده در این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. در پایان لطفا نظرات و دیدگاه های خود را با ما و سایر همراهان فالوور بست در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید.

5/5 - (4 امتیاز)