افزایش بازدید صفحه اینستاگرام

بهترین راه افزایش بازدید صفحه اینستاگرام، درک مخاطبان، تولید محتوای مرتبط و استفاده کردن از هشتگ های مناسب می باشد.

 

در این مقاله به تک تک روش های افزایش بازدید صفحه اینستاگرام به صورت کاملا جزئی خواهیم پرداخت.

 

اهمیت افزایش بازدید صفحه اینستاگرام چیست؟

تا چندین سال پیش مردم از طریق وبسایت ها و وبلاگ های خودشان می‌توانستند محصولات خود را بفروشند و از این طریق کسب درآمد کنند، در این روش داشتن بازدید سایت اهمیت زیادی داشت زیرا شما می‌توانستید این بازدید کننده ها را به مشتری تبدیل کنید.

امروزه به جای وبسایت مرد از اینستاگرام استفاده می‌کنند، ولی همان قانون بازدید همچنان پابرجاست، داشتن بازدید بیشتر به منزله فروش بیشتر و سود بیشتر می‌باشد.

شروع همه ی تعاملات در اینستاگرام با ویو اینستاگرام می‌باشد، پس افزایش بازدید اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد.

چرا داشتن بازدید بالا در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد؟

داشتن بازدید بالا در اینستاگرام برای افراد و کسب‌وکارها به دلایل زیر اهمیت دارد:

  1. افزایش شناخت برند: بازدید بالا به معنی دیده شدن بیشتر محتوا و پست‌های شما توسط بیشترین تعداد کاربران اینستاگرام است. این باعث افزایش شناخت و آگاهی بیشتر مخاطبان درباره برند، محصول یا خدمات شما می‌شود.
  2. افزایش فروش: با افزایش شناخت برند، احتمال خرید محصولات و خدمات شما توسط کاربران نیز بالا می‌رود. همچنین با افزایش بازدید، شما می‌توانید تبلیغات خود را به کاربران بیشتری نمایش دهید که این باعث افزایش فروش و درآمد شما خواهد شد.
  3. جذب مشتری جدید: بازدید بالا باعث جذب مخاطبان جدید و همچنین نشر پست‌های شما توسط دیگران می‌شود که باعث جذب مخاطبان جدید و افزایش شناخت برند شما خواهد شد.
  4. افزایش تعامل با مخاطبان: با افزایش بازدید و فالوورهای شما، شما می‌توانید با مخاطبان خود تعامل بیشتری داشته باشید و با ارسال پست‌های جذاب و مفید، ارتباط بیشتری با آنها برقرار کنید.
  5. جذب سرمایه‌گذار: بازدید بالا و رشد رو به رشد برند، می‌تواند باعث جذب سرمایه‌گذار و همکار جدید شما شود. سرمایه‌گذاران و شرکت‌ها همواره به دنبال برندهای موفق و با شناخت بالا هستند که بازدید بالا می‌تواند به این هدف کمک کند.

1. افزایش بازدید اینستاگرام با خرید ویو اینستا

روش های افزایش بازدید اینستا به دو دسته تقسیم میشوند، افزایش ویو رایگان و پولی.

یکی از سریعترین روش های افزایش بازدید اینستاگرام خرید آن می‌باشد، اگر به دنبال راهی سریع و بدون دردسر هستید میتوانید با استفاده از خدمات خرید بازدید اینستاگرام تیم مقصد در عرض چند دقیقه بازدید کننده های پیج خود را بالا ببرید.

 

2. بررسی پیج رقبا

اولین چیزی که باید بدانید این است که یک پیج عالی حتما باید رقبای عالی داشته باشد، رقبای شما سطح شما را تعیین می‌کنند و روی زاویه دید شما به پیج خودتان تاثیر بسیار زیادی دارند.

قبل از اینکه به پیج خودتان بپردازید باید چند پیج الگو، به اصطلاح رقیب برای خودتان انتخاب کنید که به نظرتان در حوزه خودشان بسیار عالی عمل میکنند.

البته یادتان باشد که حداقل باید 5 پیج الگو برای خودتان انتخاب کنید.

سپس باید 20 پست آخر پیج های رقبای خود را بررسی کنید، این کار باعث میشود شما یک دید عالی از نوع پست ها علت بازدید کم و یا بیشتر آنها، داشته باشید.

در بین 20 پست آخر میبینید که دو سه تا پست خیلی بیشتر از دیگر پست ها بازدید خورده اند، دقیقا به چیزی که دنبال اش بودیم رسیدیم.

فاصله شما با یک پیج با ویو زیاد دقیقا همین پست ها هستند، باید همین پست هارا بررسی کنید و ویژگی های مثبت آنها را بنویسید.

الان شما می‌دانید که در حوزه شما چه نوع پست هایی بازدید خیلی زیادی دارند و چه نوع پست ها کلا بازدید ندارند.

چگونه پیج رقبای خود را در اینستاگرام پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن پیج رقبا در اینستاگرام، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

1- استفاده از عنوان واژگان مرتبط با حوزه فعالیت رقبا: اگر به دنبال پیدا کردن پیج‌های رقبا هستید، می‌توانید با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت آنها به دنبال پیج‌های مرتبط با رقبا بگردید.

2- جستجو با استفاده از نام برند: با جستجوی نام برند رقبا در بخش جستجوی اینستاگرام، می‌توانید به راحتی پیج رقبا را پیدا کنید. همچنین، می‌توانید از بخش «پیشنهاد شده» و یا «دنبال کردن» نیز استفاده کنید.

3- استفاده از ابزارهای شناسایی رقبا: ابزارهای شناسایی رقبا مانند SEMrush، Ahrefs، SimilarWeb و … می‌توانند به شما در پیدا کردن پیج‌های رقبا در اینستاگرام کمک کنند. این ابزارها با تحلیل و بررسی عملکرد رقبا در شبکه‌های اجتماعی، به شما کمک می‌کنند تا پیج‌های رقبا را پیدا کنید.

برای پیدا کردن پیج رقبا در اینستاگرام، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

1- استفاده از عنوان واژگان مرتبط با حوزه فعالیت رقبا: اگر به دنبال پیدا کردن پیج‌های رقبا هستید، می‌توانید با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت آنها به دنبال پیج‌های مرتبط با رقبا بگردید.

2- جستجو با استفاده از نام برند: با جستجوی نام برند رقبا در بخش جستجوی اینستاگرام، می‌توانید به راحتی پیج رقبا را پیدا کنید. همچنین، می‌توانید از بخش «پیشنهاد شده» و یا «دنبال کردن» نیز استفاده کنید.

3- استفاده از ابزارهای شناسایی رقبا: ابزارهای شناسایی رقبا مانند SEMrush، Ahrefs، SimilarWeb و … می‌توانند به شما در پیدا کردن پیج‌های رقبا در اینستاگرام کمک کنند. این ابزارها با تحلیل و بررسی عملکرد رقبا در شبکه‌های اجتماعی، به شما کمک می‌کنند تا پیج‌های رقبا را پیدا کنید.

4- جستجو با استفاده از هشتگ‌های مرتبط: با جستجوی هشتگ‌های مرتبط با حوزه فعالیت رقبا، می‌توانید به پیج‌های رقبا دسترسی پیدا کنید. همچنین، می‌توانید از بخش «پست‌های مرتبط» و یا «پست‌های برتر» نیز استفاده کنید.

در کل، پیدا کردن پیج رقبا در اینستاگرام به دلیل اهمیت استراتژیک آن، از اهمیت بالایی برخوردار است.

در کل، پیدا کردن پیج رقبا در اینستاگرام به دلیل اهمیت استراتژیک آن، از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

3. تولید محتوای عالی برای افزایش بازدید اینستاگرام

افزایش بازدید صفحه اینستاگرام

اگر پیج های رقبای خود را بررسی کردید پس نوبت آن است که شروع کنید به تولید محتوا برای پیج خودتان.

همانطور که در گزینه قبلی گفتیم از بین 20 پست 3 الی 5 پست بازدید خیلی زیادی خواهد خورد، در این مرحله شما باید محتوایی شبیه همان محتوا تولید کنید.

به نوع محتوا تمرکز کنید، آیا پیج رقیبتون بیشتر از ریلز استفاده میکند؟ از آی جی تی وی؟ یا پست تصویری؟

موضوع پست های پر بازدید رقبا چیست؟ چه نوع موضوعاتی بیشترین بازدید را دارند؟

چگونه محتوای با کیفیت در اینستاگرام تولید کنیم؟

برای تولید محتوای با کیفیت در اینستاگرام، می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید:

1- تحقیق و بررسی: در ابتدا، برای تولید محتوای با کیفیت باید به تحقیق و بررسی درباره موضوعات مورد نظر خود بپردازید. این کار می‌تواند شامل بررسی صفحات مشابه، جستجوی هشتگ‌ها، بررسی روند روزمره و جریانات مرتبط با حوزه فعالیت شما باشد.

2- ایجاد تصاویر و ویدئوهای اصیل: تولید تصاویر و ویدئوهای با کیفیت و اصیل به شما کمک می‌کند تا مخاطبان خود را جذب کنید. برای ایجاد این نوع محتوا، می‌توانید از خدمات عکاسی حرفه‌ای و ویرایشگرهای تصویر و ویدئو استفاده کنید.

3- استفاده از هشتگ‌ها: استفاده از هشتگ‌های مرتبط با حوزه فعالیت شما به شما کمک می‌کند تا پست‌های خود را برای مخاطبان مرتبط با کسب و کارتان قابل دسترسی کنید.

– تهیه محتوای ارزشمند: تولید محتوای ارزشمند و آموزنده می‌تواند به شما در جذب مخاطبان جدید کمک کند. برای این کار، می‌توانید مطالب آموزنده، خلاصه‌ای از کتاب‌های مرتبط با حوزه فعالیت شما و یا نکاتی از تجربیات شخصی خود را به اشتراک بگذارید.

5- مطرح کردن مشکلات: با مطرح کردن مشکلات و چالش‌هایی که مشتریان شما با آنها مواجه هستند، به آنها کمک می‌کنید تا بهتر با مشکلات خود روبرو شوند و این باعث افزایش اعتماد مخاطبان به شما خواهد شد.

4. تاثیر طراحی جذاب در افزایش بازدید اینستاگرام

علاوه بر متن و مفهوم محتوا، نوع طراحی محتوا نیز تاثیر بسیار زیادی در افزایش بازدید اینستاگرام تاثیر دارد، اگر محتوای عالی دارید ولی بازدید زیادی دریافت نمی‌کنید حتما سری به طراحی محتوای خودتان بزنید.

اگر ایده ای برای جذاب تر کردن طرح محتوای خودتان ندارید می‌توانید چند نمونه پیج خارجی را بررسی کنید تا بتوانید محتوای جذابی برای پیج خودتان درست کنید.

همانطور که می‌دانید اولین و مهمترین بخش یک پست عالی کاور آن می‌باشد، اگر یک پست با کاور عالی درست کنید به احتمال زیاد در چند روز آینده پست خود را در اکسپلور دیگران خواهید دید!

5. نوشتن کپشن جذاب و طولانی

یکی دیگر از مهمترین معیار های الوریتم اینستاگرام، مدت زمان ماندگاری کاربران بر روی پست شما می‌باشد؛ با نوشتن کپشن جذاب و طولانی می‌توانید مدت بازدید کاربران را افزایش دهید.

می‌توانید داخل کپشن خودتان محتوایی بنویسید که داخل پست به هر دلیلی نتوانستید بیان کنید، کپشنی بنویسید که کاربران را درگیر خودش بکند.

نوشتن کپشن جذاب و طولانی باعث می‌شود که کاربران زمان بیشتری را در پست و پیج شما سپری کنند، و الگوریتم جدید اینستاگرام به این مورد ارزش بسیار زیادی می‌دهد.

هرچقدر می‌توانید کپشن عالی و طولانی برای پست های خود بنویسید.

چگونه کپشن طولانی و جذاب در اینستاگرام بنویسیم؟

نوشتن کپشن طولانی و جذاب برای پست‌های اینستاگرام، می‌تواند به شما کمک کند تا با مخاطبان خود بیشتر ارتباط برقرار کنید و نظر آنها را جلب کنید. برای نوشتن کپشن طولانی و جذاب در اینستاگرام، به موارد زیر توجه کنید:

1- شروع با جمله جذاب: شروع کپشن خود را با یک جمله جذاب و جالب شروع کنید که توجه مخاطبان شما را جلب کند.

2- استفاده از هشتگ‌ها: استفاده از هشتگ‌های مرتبط با پست شما، به شما کمک می‌کند تا محتوای خود را برای مخاطبان مرتبط با حوزه فعالیت خود نشان دهید.

3- ارائه اطلاعات ارزشمند: در کپشن خود، اطلاعات ارزشمندی را به مخاطبان خود ارائه کنید. این مطالب می‌توانند شامل نکات آموزنده، داستان‌های جذاب، تجربیات شخصی و یا اطلاعات مربوط به محصول یا خدمت شما باشد.

4- استفاده از تصاویر و ویدئوها: ارائه تصاویر و ویدئوهای جذاب و ارزشمند به شما کمک می‌کند تا کپشن خود را با محتوای جذابی همراه کنید.

– استفاده از سبک و نوع پست: برای نوشتن کپشن جذاب، باید به سبک و نوع پست خود هم توجه کنید. برای مثال، برای پست‌های شخصی می‌توانید از سبک خودمانی و شخصی استفاده کنید و برای پست‌های کسب و کاری، از سبک حرفه‌ای و تخصصی استفاده کنید.

6- تعامل با مخاطبان: در کپشن خود، از مخاطبان خود سوال بپرسید و یا از آنها نظر و پیشنهاد بگیرید تا با استفاده از این پیشنهادات بتوانید به راحتی کپشن های طولانی و جذابی بنویسید.

یکی از مهمترین تعاملات، داشتن سیو بالا در اینستاگرام می‌باشد، برای افزایش سیو اینستاگرام بصورت سریع از خدمات خرید سیو اینستاگرام استفاده کنید.

6. استفاده کردن از هشتگ برای افزایش بازدید اینستا

افزایش بازدید صفحه اینستاگرام

در اوایل محبوبیت اینستاگرام، بخش هشتگ یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین بخش هایی بود که به اینستاگرام اضافه شد.

اگر بخش هشگ اینستاگرام وجود نداشت، شما فقط محتوای کاربرانی را که فالو کرده بودید را می‌توانستید ببینید، امروزه هشتگ اینستاگرام به یکی از مهمترین بخش های اینستاگرام تبدیل شده است.

با استفاده از هشتگ ها می‌توانید پست های خود را به مخاطبان جدیدی نمایش دهید تا افراد بیشتری از محتوای شما آگاه شوند.

برای هر پست حداکثر می‌توانید از 30 هشتگ استفاده کنید، هرچند این کار به هیچ وجه توضیه نمی‌شود، زیرا این کار از نظر اینستاگرام یک فعالیت اسپم تلقی می‌شود.

شما نمی‌توانید موضوعی پیدا کنید که به 30 موضوع متفاوت مرتبط باشد از این رو به هچ وجه استفاده زیاد از هشتگ ها توصیه نمی‌شود.

برای هر پست می‌توانید از حداقل 3 و حداکثر از 5 هشتگ استفاده کنید.

برای هر پست می‌توانید از حداقل 3 و حداکثر از 5 هشتگ استفاده کنید.

چگونه با استفاده از هشتگ بازدید کننده های اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

استفاده از هشتگ‌های مرتبط با محتوای پست‌های اینستاگرام شما، می‌تواند باعث افزایش بازدیدکنندگان شما شود. برای افزایش بازدید پیج اینستاگرام با استفاده از هشتگ‌ها، به موارد زیر توجه کنید:

1- تحقیق در مورد هشتگ‌های مرتبط با محتوای پست: پیش از استفاده از هشتگ‌ها، باید به دنبال هشتگ‌هایی باشید که مرتبط با محتوای پست شما هستند. برای این کار می‌توانید از ابزارهایی مانند Instagram Hashtag Researcher و یا Hashtagify استفاده کنید.

2- استفاده از هشتگ‌های پرطرفدار: استفاده از هشتگ‌های پرطرفدار می‌تواند باعث افزایش بیشتر بازدیدکنندگان شما شود. برای یافتن هشتگ‌های پرطرفدار می‌توانید به بخش ترند هشتگ‌های اینستاگرام مراجعه کنید.

3- استفاده از تعداد مناسبی هشتگ: برای بالابردن بازدید پیج اینستاگرام، نباید از تعداد زیادی هشتگ در پست خود استفاده کنید. بهتر است از 3 تا 5 هشتگ مرتبط با پست خود استفاده کنید.

4- استفاده از هشتگ‌های جدید: استفاده از هشتگ‌های جدید می‌تواند باعث جذب بازدیدکنندگان جدید به پست شما شود. برای یافتن هشتگ‌های جدید می‌توانید به بخش Discover هشتگ‌های اینستاگرام مراجعه کنید.

5- انجام تحلیل پست‌های با هشتگ: برای افزایش بازدیدکنندگان، باید تحلیلی بر پست‌هایی که با هشتگ‌های خاصی منتشر کرده‌اید انجام دهید. با این تحلیل می‌توانید بازدیدکنندگانی که بیشترین تعامل را داردند پیدا کنید.

 

7. به کارگیری تگ لوکیشن در پست گذاری

اگر پیج کاری دارید و یا خدمات خاصی به شهر خاصی ارائه می‌دهید باید مخاطبان پیج خودتان را از شهر خودتان انتخاب کنید.

برای دیده شدن پست های پیج به همشهری خودتان باید از تگ لوکیشن استفاده کنید؛ روزانه کاربران زیادی از لوکیشن برای یافتن پیج های همشهری خودشان استفاده می‌کنند.

شما نیز باید پیج خود را در معرض دید همشهری های خود قرار دهید تا بیشتر دیده شوید.

8. پست گذاری مداوم

همانطور که می‌دانید پست گذاری مداوم یکی از مهمترین موارد داخل الگوریتم اکسپلور اینستاگرام می‌باشد.

تصور کنید شما 20 عدد پست دارید و می‌خواهید در یک ماه ارسال کنید. اگر شما بدون ترتیب شروع کنید به ارسال پست در آخر ماه می‌بینید که هم از نظر محتوا کم آورده اید و هم اینستاگرام ارزش زیادی به پست های شما نداده.

ولی اگر یک تقویم محتوایی داشته باشید و با استفاده آن تقویم شروع کنید به ارسال محتوا در این صورت الگوریتم های اینستاگرام شروع می‌کنند به دادن ارزش هرچه بیشتر به پست های شما!

9. رعایت بهترین زمان ارسال پست

یکی دیگر از مهمترین معیار های افزایش بازدید اینستاگرام، ارسال پست در زمان درست می‌باشد.

اگر پست های خود را در زمان هایی منتشر کنید که بیشترین کاربران شما آنلاین هستند در این صورت کاربران زیادی پست شما را خواهد دید.

ولی اگر پست های خود را در 4 نصف شب ارسال کنید مطمعناً بازدید خیلی کمتری خواهید داشت.

برای شناسایی بهترین زمان ارسال پست باید از بخش بیزینس اکانت اینستاگرام وارد بخش فالور شده و زمان های آنلاین آنها را چک کنید.

چگونه بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را پیدا کنیم؟

شناسایی بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام، ممکن است به شما کمک کند تا با توجه به رفتار کاربران، تعداد لایک و بازدید پست‌های خود را افزایش دهید. برای پیدا کردن بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

1- تحلیل فعالیت کاربران: برای پیدا کردن بهترین زمان ارسال پست، باید به فعالیت کاربران در اینستاگرام توجه کنید. برای این کار، می‌توانید از ابزارهایی مانند Instagram Insights یا Hootsuite استفاده کنید.

2- تحلیل فعالیت رقبا: برای پیدا کردن بهترین زمان ارسال پست، باید به فعالیت رقبا در اینستاگرام توجه کنید. برای این کار، می‌توانید پروفایل رقبا را بررسی کنید و زمان‌هایی که پست‌های آن‌ها بیشترین تعداد لایک و بازدید را دارند را تحلیل کنید.

3- توجه به منطقه زمانی: برای پیدا کردن بهترین زمان ارسال پست، باید به منطقه زمانی کاربران خود توجه کنید. برای مثال، اگر مخاطبان شما از منطقه‌ای با فاصله زمانی بیشتر به نسبت محل شما هستند، باید زمان ارسال پست را بر اساس منطقه زمانی آن‌ها تنظیم کنید.

4- توجه به نوع محتوا: برای پیدا کردن بهترین زمان ارسال پست، باید به نوع محتوای پست خود توجه کنید. به عنوان مثال، اگر پست شما مرتبط با خرید و فروش است، زمان ارسال پست را در ساعات اداری تنظیم کنید.

5- آزمایش و خطا: برای پیدا کردن بهترین زمان ارسال پست، باید به صورت دستی محتوای خودتان را در زمان های متفاوتی ارسال کنید تا بتوانید بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را پیدا کنید.

10. استفاده کردن از تکنیک فالو آنفالو

افزایش بازدید صفحه اینستاگرام

همانطور که در مقاله افزایش فالوور اینستاگرام توضیح دادیم، روش فالو آنفالو یکی از پر بحث ترین و تاثیر گذارترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام می‌باشد.

 

بسیااااری از اساتید اینستاگرام با این نکته کاملا مخالف هستند، شاید شما هم از همچنین اساتیدی شنیده باشید که دیگر فالو آنفالو بروز نیست و باید قیدش را بزنید و از این حرف ها…

 

ولی ما در تست خودمان تمامی قضاوت ها را کنار گذاشتیم و شروع کردیم به تست کردن تمامی روش های موجود و دیدیم که اگر شما با اصولی که ما از آن استفاده کردیم را رعایت کنید، فالو و آنفالو بصورت قابل توجهی باعث افزایش فالوور اینستاگرام و همچنین افزایش بازدید پست های شما خواهد شد.

 

پس سوالی که پیش خواهد آمد این است که چگونه فالو آنفالو کنیم؟

تکنیکی که ما در این قسمت خواهیم گفت میتواند کمی پیچیده باشد پس لطفا توجه کافی را داشته باشید.

فرض کنیم ما همان پیج فوتبال را داریم و میخواهیم از روش فالو آنفالو استفاده کنیم،

ابتدا باید به بخش جستجوی انیتساگرام رفته و کلمه مثلا فوتبال یا مسی یا رونالدو یا هر چیز مرتبط دیگری را جستجو میکنیم.

سپس وارد هشتگ مورد نظر در نتایج جستجو میشویم.

وارد بخش recently میشویم.

در این بخش شما آخرین پست های منتشر شده را خواهید دید یعنی پست هایی که چندین ثانیه پیش منتشر شده اند.

سپس پستی پیدا میکنید که هم مرتب با موضوع پیج شما باشد و هم چند تا لایک خورده باشد.

سپس وارد بخش لایک ها شده و لایک کننده های آن پست را فالو میکنید.

 

خب چرا این کار را انجام میدهیم؟

گفتیم که پست هایی که در این بخش قرار دارند چندین دقیقه و یا حتی چندین ثانیه پیش منتشر شده اند و کاربرانی که این پست را لایک کرده اند چندین دقیقه پیش آنلاین بوده اند و احتمال این که الان نیز آنلاین باشند بسیار زیاد است.

همین امر باعث خواهد شد که تقریبا 60 الی 80 درصد از افرادی که شما همین الان فالو کردید ، فالو شما را ببینند و به این کار شما واکنش نشان دهند.

توجه داشته باشید که شما در هر نیم الی یک ساعت فقط 20 نفر را باید فالو کنید تا اینستاگرام پیج شما را بلاک نکند.
اگر این بخش را نفهمیدید لطفا دوباره مطالعه کنید چون قدم پنجم بشدت در افزایش فالوور واقعی پیج شما تاثیر گذار خواهد بود.

11. پروفایل جذاب داشته باشید

تصور کنید وقتی کاربری وارد صفحه شما در اینستاگرام می‌شود اولین نکته ای که با آن پیج شما را قضاوت خواهد کرد کدام مورد است؟

همانطور که می‌دانید مغز انسان بیشتر با تصاویر کار میکند تا با مفاهیم پس قبل از هر چیزی کاربر به تصویر پروفایل پیج شما نگاه خواهد کرد و اگر تصویر پروفایل شما دلنشین بود ویا توانست توجه کاربر را جذب کند در این صورت کاربر به بخش های دیگر پیجتان سر خواهد زد.

پس قبل از هرچیزی، داشتن تصویر پروفایل زیبا و جذاب در اینستاگرام یکی از مهمترین عامل های افزایش فالوور اینستاگرام می‌باشد.

پس از اینکه تصویر پروفایل مناسب برای اینستاگرام انتخاب کردید سپس باید به فکر اسم مناسب برای اینستاگرام و همچنین نوشتن بیوی جذاب در اینستاگرام باشید.

اگر به هر دلیلی نمیدانید چگونه بیوی جذاب در اینستاگرام بنویسید نگران نباشید؛ می‌توانید در عرض چند دقیقه یاد بگیرید و یا از بیوی آماده استفاده کنید

چگونه پروفایل جذاب در اینستاگرام بسازیم؟

برای ساختن یک پروفایل جذاب در اینستاگرام، می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید:

1- عکس پروفایل جذاب: انتخاب یک عکس پروفایل با کیفیت و جذاب، اولین گام در جذب توجه کاربران است. از عکسی با رزولوشن بالا و موضوع مرتبط با پروفایل خود استفاده کنید.

2- بیوگرافی مناسب: در بخش بیوگرافی پروفایل، باید به صورت خلاصه و جذاب، درباره خود و فعالیت‌هایتان بنویسید. در این بخش، می‌توانید لینک به سایت خود یا پست‌های مرتبط با کسب و کارتان درج کنید.

3- ستون های هایلایت: از قابلیت ستون های هایلایت در پروفایل خود استفاده کنید تا اطلاعات مهم و جالبی را در آن‌ها قرار دهید. به عنوان مثال، می‌توانید پست‌هایی را که مرتبط با محصولاتتان هستند در یک ستون هایلایت قرار دهید.

4- تنوع در محتوا: در ارسال پست‌های خود، از تنوع در محتوا استفاده کنید. می‌توانید پست‌های مرتبط با کسب و کارتان، عکس‌های شخصی، پست‌های مرتبط با رویدادها و … را در پروفایل خود قرار دهید.

4- تنوع در محتوا: در ارسال پست‌های خود، از تنوع در محتوا استفاده کنید. می‌توانید پست‌های مرتبط با کسب و کارتان، عکس‌های شخصی، پست‌های مرتبط با رویدادها و … را در پروفایل خود قرار دهید.

5- استفاده از هشتگ: از هشتگ در پست‌های خود استفاده کنید تا به کاربران دیگر کمک کنید که پست شما را پیدا کنند.

6- ارائه محتوای با کیفیت: محتوای با کیفیت در پروفایل شما، می‌تواند به شما کمک کند که جذب توجه کاربران بیشتری شوید. برای این کار، از عکس‌های با کیفیت و جالب و نوشته‌های جذاب استفاده کنید.

7- ارتباط با دنیای واقعی: در پروفایل خود، محتوایی از دنیای واقعی بگذارید برای مثال اگر بتوانید تصویر خودتان بدون فوتوشاپ و یا بدون ادیت ارسال کنید، این کار باعث افزایش صمیمیت بین شما و کاربرانتان خواهد شد.

12. از قابلیت استوری استفاده کنید

افزایش بازدید صفحه اینستاگرام

اگر پست شما در ساعات اولیه بازدید زیادی داشته باشد الگوریتم اینستاگرام محتوای شما را ارزشمند خوانده و به افراد بیشتری نشان می‌دهد.

 

برای این که پست شما در ساعات اولیه بازدید زیادی داشته باشد می‌توانید همان ابتدا که پست خود را ارسال کردید در استوری خود به فالوور های خود اطلاع دهید تا پستتان در ساعات اولیه ویو زیادی داشته و به افراد بیشتری نشان داده شود.

13. ریلز بگذارید!

افزایش بازدید صفحه اینستاگرام

reels اینستاگرام چیست؟

Reels یکی از ویژگی‌های اینستاگرام است که در سال 2020 معرفی شد. با استفاده از این ویژگی کاربران می‌توانند ویدیوهای کوتاه با طول حداکثر ۶۰ ثانیه و با افکت‌های مختلف و موسیقی پس‌زمینه ایجاد کنند.

 

Reels مانند ویژگی TikTok است و می‌توان آن را به عنوان رقیبی برای TikTok در نظر گرفت. با استفاده از Reels، کاربران می‌توانند ویدیوهای خلاقانه و جذابی را با استفاده از فیلترها، موزیک‌های پیشفرض و افکت‌های مختلف ایجاد کنند و آنها را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند.

 

همچنین، Reels می‌تواند به عنوان یک راهکار تبلیغاتی برای برندها و کسب و کارها استفاده شود و به آنها کمک کند تا به صورت خلاقانه‌تری با جامعه خود ارتباط برقرار کنند. با توجه به رشد سریع و محبوبیت Reels، استفاده از این ویژگی می‌تواند به عنوان یک راهکار موثر برای جذب و نگه‌داشت کاربران در اینستاگرام باشد.

مهمترین قابلیت های ریلز اینستاگرام کدامند؟

بعضی از قابلیت‌های Reels عبارت‌اند از:

  1. امکان افزودن موسیقی و صدا به ویدیوها: کاربران می‌توانند به ویدیوهای خود موسیقی‌ها و صداهای پیشفرض را اضافه کنند و یا از صداهای خود استفاده کنند.
  2. فیلترهای متنوع: Reels به کاربران امکان اضافه کردن فیلترهای مختلف برای ایجاد ویدیوهای جذاب را می‌دهد.
  3. کاهش زمان: Reels امکان ایجاد ویدیوهایی با طول کمتر از ۶۰ ثانیه را به کاربران می‌دهد، این که یک کاربر بتواند در عرض چند ثانیه بازدهی خود را بهبود بخشد.
  4. اشتراک گذاری ویدیوهای Reels در دیگر بخش‌های اینستاگرام: کاربران می‌توانند ویدیوهای Reels خود را در بخش های دیگر اینستاگرام از جمله پست‌ها و Story ها به اشتراک بگذارند.
  5. رقابت با رقیب جدید: Reels به عنوان یک رقیب جدید برای TikTok در نظر گرفته می‌شود و به کاربران این اجازه را می‌دهد که از طریق ایجاد ریلز بتوانند محتوای جذابتری تولید کنند.

اینستاگرام در آخرین آپدیت خود بخش ریلز را اضافه کرده است، پس از این که بخش ریلز به اینستاگرام اضافه شد در دیگر نوع پست گذاری ها شاهد کاهش بازدید عمومی پیج شدیم.

 

اینستاگرام در آخرین آپدیت خود بخش ریلز را اضافه کرده است، پس از این که بخش ریلز به اینستاگرام اضافه شد در دیگر نوع پست گذاری ها شاهد کاهش بازدید عمومی پیج شدیم.

از این رو تصمیم گرفتیم در این مورد چند مورد تست کنیم، یک پیج با صفر فالوور ساختیم و شروع کردیم به گذاشتن ریلز.

شاید باور نکنید ولی در کمتر از 4 روز پیج 33 تا فالوور و بالای 22 هزار بازدید کننده داشت. بله درست خواندید!

مزایا و معایب استفاده کردن از ریلز کدامند؟

همانطور که گفته شد ریلز یکی از قابلیت‌های جدید اینستاگرام است که به کاربران این شبکه اجتماعی این امکان را می‌دهد تا ویدئوهای کوتاه با موضوعات مختلف را بر روی پروفایل خود منتشر کنند. در ادامه به بررسی مزایا و معایب ریلز می‌پردازیم:

مزایا:

  1. افزایش بازدهی و بازدید: با استفاده از ریلز و ساخت ویدئوهای جذاب، شما می‌توانید با افزایش بازدهی و دیده شدن پروفایل خود، فالوورهای بیشتری جذب کنید.
  2. سرگرمی بیشتر فالوورها: ویدئوهای ریلز به دلیل طول کوتاه و جذاب بودن، می‌توانند فالوورهای شما را سرگرم کننده کنند.
  3. ارتباط با دنیای اطراف: ریلز باعث می‌شود که شما بتوانید با دنیای اطراف خود به صورت مستقیم و مفید ارتباط برقرار کنید.

معایب:

  1. محدودیت در زمان ویدئو: ویدئوهای ریلز باید حداکثر ۶۰ ثانیه باشند، که ممکن است برای انتقال اطلاعات کافی نباشد.
  2. نیاز به مهارت و تخصص: ساخت ویدئوهای ریلز نیاز به مهارت و تخصص خاصی دارد، که شاید برای همه کاربران قابل دسترس نباشد.
  3. رقابت بیشتر: با توجه به اینکه ریلز به تازگی به اینستاگرام اضافه شده است، تعداد کاربرانی که از این ویژگی استفاده می‌کنند، کمتر است، اما به مرور زمان و با افزایش رقابت، سخت تر می‌شود که ویدئوهای خود را به چشم فالوورهای بیشتری برسانید.

از این رو برای داشتن بازدید زیاد می‌توانید از ریلز استفاده کنید.

14. همکاری با رقبا

پس از اینکه دنبال کننده های خود را بالا بردید می‌توانید با پیج های هم سطح و هم موضوع خودتان همکاری کنید.

برای مثال می‌توانید یکی از پست هایشان را در استوری خود بگذارید و از پیج رقیب هم بخواهید همین کار را انجام بدهد. این کار بازدهی بسیار زیادی خواهد داشت. اگر کانال تلگرامی داشته باشید باید بدانید که تبادل یکی از به شدت مهمترین راه های افزایش بازدید می‌باشد.

در نظر بگیرید میخواهید به یک میلیون نفر در مورد پیج خودتان بگویید ولی این یک میلیون نفر کاملا شانسی انتخاب خواهند شد. برای مثال بقالی محله، کودکان مدرسه ای، و یا هر کسی که به فکرتان نیاید.

همچنین می‌توانید به ده هزار نفر نشان دهید ولی این ده هزار نفر علاقه مند به موضوع پیج شما باشند، در این صورت کدام مورد را انتخاب می‌کردید؟

15. از پست مشترک استفاده کنید

یکی از جدیدترین آپدیت های اینستاگرام توانایی گذاشتن پست مشترک اینستاگرام می‌باشد، همانطور که در مورد قبلی گفتیم می‌توانید با رقبای خود هماهنگ شده و با آنها پست مشترک بگذارید.

پست مشترک اینستاگرام چیست؟

پست مشترک یا به انگلیسی Instagram Collaboration همان همکاری بین دو یا چند کاربر اینستاگرامی است که با همکاری در ساخت و انتشار محتوا، به همدیگر کمک می‌کنند تا برای فالوورهای خود جذابیت بیشتری ایجاد کنند و در نتیجه بیشتر دیده شوند.

در یک پست مشترک، دو یا چند کاربر می‌توانند همکاری کنند و محتوای مشترکی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. برای مثال، یک عکس از یک جشن تولد را می‌توانید با دوستانتان به اشتراک بگذارید و از این طریق دنبال کنندگان شما می‌توانند بیشتر با شما آشنا شوند.

همچنین در پست مشترک، می‌توانید تبلیغاتی را با یک کاربر دیگر به اشتراک بگذارید و از این طریق هر دو کاربر می‌توانند از دیدگاه و فالوورهای همدیگر بهره‌مند شوند.

مزایا و معایب استفاده از پست مشترک کدامند؟

مزایا و معایب پست مشترک در اینستاگرام عبارتند از:

مزایا:

  1. افزایش تعامل و تعداد فالوورها: پست مشترک در اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا با دیگر کاربران و صفحات مشابه خود به صورت مشترک کار کنید و از برخورداری از پشتیبانی یکدیگر برای افزایش تعامل و تعداد فالوورها بهره مند شوید.
  2. افزایش برداشتن پست ها: پست مشترک در اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا پست خود را بیشترین دیدگاه را بدست آورید.
  3. افزایش شناسایی: با پست مشترک در اینستاگرام شما می‌توانید برای جامعه ی خود و کاربران جدید شناسایی شوید.
  4. کاهش هزینه: پست مشترک در اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا از امکانات و فناوری‌های دیگران بهره بگیرید و هزینه کمتری داشته باشید.

معایب:

  1. کمبود اختیار: در پست مشترک در اینستاگرام شما با قوانین و محدودیت های اینستاگرام برای ارسال پست مشترک برخوردار هستید و ممکن است نتوانید به آزادی کامل پست های خود دسترسی داشته باشید.
  2. کاهش قدرت ابراز شخصیت: با پست مشترک در اینستاگرام شما ممکن است از برخی از محتواهای انحصاری و قدرت ابراز شخصیت خود چشم پوشی کنید.
  3. کاهش اهمیت واقعیت: در پست مشترک در اینستاگرام ممکن است شما در تلاش برای رسیدن به جامعه ی بزرگتری باشید و تمرکز خود را بر روی برداشت پست ها قرار دهید و این ممکن است باعث کاهش اهمیت واقعیت شما در بین کاربران گردد.

در صورت گذاشتن پست مشترک بازدید کننده های هر دو پیج از هردو پیج همزمان بازدید خواهند کرد.

16. از ربات اینستاگرام استفاده کنید

ربات اینستاگرام یکی از ابزار های عالی برای افزایش بازدید اینستاگرام می‌باشد، با استفاده کردن از ربات اینستاگرام می‌توانید تعداد بازدیدکننده های پیج خودتان را بصورت کاملا واقعی بالا ببرید.

ربات اینستاگرام ابزاری است که می‌تواند تمامی کاربرانی که به زمینه شما علاقه مند هستند پیدا کرده و برای بازدید از پیج شما ترغیب کند، با استفاده از ربات اینستاگرام می‌توانید بازدید پیج خودتان را بی وقفه بالا برده شاهد افزایش ویو چشمگیر پیجتان باشید.

 

به طور کلی ربات اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام به عنوان یک نرم‌افزار یا برنامه کامپیوتری طراحی شده است که برای اتوماسیون فعالیت‌های مختلف در اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ربات‌ها به کاربران امکان می‌دهند تا برخی از فعالیت‌های روزانه خود را بصورت خودکار انجام دهند، مانند دریافت پیام‌ها، دنبال کردن یا آنفالو کردن افراد، پسندیدن یا نپسندیدن پست‌ها و مشاهده‌ی داستان‌ها و … .

اما باید توجه داشت که استفاده از ربات‌های اینستاگرام برای افزایش فالوور و لایک ها به صورت خودکار، ممکن است منجر به مسدود شدن حساب کاربری شما توسط اینستاگرام شود. بنابراین استفاده از ربات‌های اینستاگرام با مراقبت و دقت بسیار بالا باید صورت گیرد و از آن به عنوان یک ابزار کمکی و محدود استفاده شود.

چگونه از ربات اینستاگرام برای بالا بردن بازدید اینستاگرام استفاده کنیم؟

استفاده از ربات اینستاگرام برای افزایش بازدید صفحه اینستاگرام شما، می‌تواند به شما کمک کند اما باید توجه داشت که استفاده از ربات باید با دقت و اصولی صورت گیرد. در ادامه چند نکته مهم در این زمینه آمده است:

  1. انتخاب ربات مناسب: باید به دنبال یافتن یک ربات امن و قابل اطمینان برای استفاده در اینستاگرام باشید.
  2. تعیین محتوای مورد نظر: پست‌های جذاب و مفید در اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند تا بیشتر دیده شوید. بنابراین، باید ایده‌های جالب و خلاقانه برای ایجاد محتوایی مناسب و با کیفیت در اینستاگرام داشته باشید.
  3. تعیین هدف از استفاده از ربات: باید هدف خود را از استفاده از ربات در اینستاگرام مشخص کنید. آیا قصد دارید فقط به افزایش بازدید صفحه خود بپردازید یا قصد دارید برای جذب فالوور جدید و بهبود نرخ ارجاع و در نهایت افزایش فروش استفاده کنید؟
  4. بررسی قوانین و محدودیت‌های اینستاگرام: استفاده از ربات باید با رعایت قوانین و محدودیت‌های اینستاگرام صورت گیرد. برای مثال، هرگونه اقدام در جهت خرید فالوور و لایک های جعلی با شرایط استفاده از اینستاگرام در تضاد است و ممکن است باعث مسدود شدن حساب کاربری شما شود.
  5. پایبندی به استراتژی: باید پایبند به استراتژی‌ای که برای استفاده از ربات در اینستاگرام در نظر دارید، باشید و به آن پایبندی کنید.

 

17. حذف فالوورهای فیک

اگر تولید محتوای خوبی دارید، از هشتگ و الگوریتم های اینستاگرام استفاده می‌کنید ولی باز هم بازدید کننده آنچنانی ندارید به احتمال زیاد پیجتان فالوور فیک زیادی دارد.

 

برای حذف فالوور فیک می‌توانید بصورت دستی اقدام کنید و یا از ربات حذف فالوور فیک استفاده کنید.

 

18. بصورت مرتب لایو بگذارید

اگر پیجتان کاری است می‌توانید در فرایند تولید و ارسال و یا انجام خدمات لایو بگذارید، این کار نه تنها بازدید پیجتان را بالا می‌برد بلکه اعتماد مشتریان را نیز جذب می‌کند.

اگر پیجی تفریحی دارید می‌توانید با گذاشتن لایو تفریحی کاربران خود را سرگرم کنید، این کار باعث وابستگی بیشتر کاربران به پیج شما می‌شود.

افزایش بازدید صفحه اینستاگرام

19. مسابقه برگذار کنید

یکی دیگر از راه های افزایش بازدید پیج اینستا برگذاری مسابقات می‌باشد.

برگذاری مسابقه باعث می‌شود که پیج شما با سایر پیج ها همکاری داشته باشد، و کاربران و مشتریان حوزه شما برای اولین بار اسم پیجتان را بشنوند.

همچنین برگذاری مسابقه باعث بالا رفتن تعامل پیجتان خواهد شد که این نیز یکی دیگر از معیار های ورود به اکسپلور اینستاگرام می‌باشد.

20. محتوای ویدئویی درست کنید

محتوای ویدئویی باعث ماندگاری هرچه بیشتر کاربران داخل پیج شما نسبت به محتوای تصویری خواهد شد.

اگر بتوانید هر از گاهی در مورد موضوع خودتان محتوای ویدئویی بلند بگذارید می‌توانید شاهد افزایش بازدید چشمگیر پیجتان باشید.

21. تبلیغات کنید

آخرین روش بالا بردن بازدیدکننده های اینستاگرام تبلیغات داخل اینستاگرام می‌باشد. اگر بتوانید محتوایی خوب در مورد پیج خودتان به پیج های رقبا بفرستید و از آنها تبلیغات بگیرید این کار باعث افزایش تعامل و همچنین ارزش پیج شما از نظر اینستاگرام میشود.

سوالات متداول

چگونه می‌توانیم بازدید پیج خود را بالا ببریم؟

به دنبال راهی 100% مطمئن و کاربردی برای افزایش بازدید اینستاگرام خودتان هستید؟ این مقاله برای شماست!
از بین صد‌ها روش افزایش ویو اینستا 21 ترفند کاملا کاربردی انتخاب کردیم در این مقاله برای شما توضیح خواهیم داد، پس تا آخر این پست با ما همراه شوید.

سریعترین روش بالابردن بازدید اینستا چیست؟

سریعترین افزایش بازدید اینستاگرام، خرید آن می باشد شما می‌توانید با خرید بازدید اینستاگرام در عرض چند دقیقه هزاران بازدید کننده برای پیج خودتان خریداری کنید.

چرا بازدید اینستاگرام من کم شده است؟

یکی از عمده ترین دلایل کاهش بازدید اینستاگرام، شادوبن اینستاگرام می‌باشد، اکثر کاربرانی که در روز های اخیر بازدید هایشان کم شده است گزارش داده اند که پیجشان شادوبن شده است.

Rate this post