اسم پیج های معروف اینستاگرام 2023

بسیاری از کاربران با به اشتراک گذاری محصولات، هنر و زندگی شخصی خود توانسته اند به پیج های معروف اینستاگرام تبدیل شوند.همان طور که می دانید، برنامه اینستاگرام از گذشته تا به امروز جز پر طرفدار ترین و مهیج ترین اپ های شبکه های اجتماعی به شمار می رود.

به طور کلی کاربرانی که از تعداد فالوور های کمی برخوردارند، پیج های معروف اینستاگرام را مورد بررسی قرار می دهند. همه افراد به دنبال افزایش فالوور های خود به روش های متفاوتی می باشند. برای شناسایی پیج های معروف اینستاگرام تا انتها این مطلب را مطالعه کنید.

شناسایی پیج های معروف اینستاگرام چه کمکی می کند؟

 

اسم پیج های معروف اینستاگرام

شناسایی پیج های معروف اینستاگرام به شما در روند بهتر کار ها کمک می کند. همان طور که می دانید از طریق بررسی پیج های معروف در جهت افزایش فالوور های خود قدم های موثر تری را بر می دارید. چرا که از این طریق بهترین راه ها را برای افزایش دنبال کننده انتخاب می کنید. بررسی پیج های معروف اینستاگرام دارای چند مزیت می باشد:

  1. صفحات پر طرفدار و پر مخاطب اینستاگرامی نمونه مفیدی از پیج های پر درامد و موفق می باشند. بررسی این پیج ها در روند مطرح شدن پیج شما کمک زیادی می کنند. شناسایی این صفحات باعث ایجاد ایده های خلاقانه و مفید برای شما می شوند.
  2. یکی از ترفند های مهم در مارکت و بازاریابی شبکه اینستاگرام همکاری با اینفلوئنسر ها است. با بکارگیری اینفلوئنسر ها با مارکت هم قدم می شوید. بهترین انتخاب شناسایی آن ها و برقراری ارتباط نزدیک با آن ها می باشد. چرا که همکاری با انفلوئنسر ها و پیج های سرشناس موجب شناسایی بیشتر پیج شما توسط افراد می شود.
  3. به اخبار روز دسترسی پیدا می کنید. اینفلوئنسر ها منابعی مهم برای اخبار جهانی می باشند. به طور کلی در دنیا مجازی هرچه اطلاعات بیشتری داشته باشید؛ عملکرد شما جذاب تر جلوه می کند.

پیج های معروف اینستاگرام

به طور کلی مفید بودن محتوا یک پیج به افزایش فالوور آن بستگی ندارد. امروزه پیج ها و صفحات زیادی وجود دارند که دارای محتوا های آموزنده و مفید می باشند؛ اما این پیج ها آن طور که لایق هستند مورد بازدید قرار نگرفته اند.

 

برای مثال شاخ های مجازی با اشتراک گذاری محتوا های سطح پایین و غیر کاربردی روزانه مورد بازدید افراد زیادی قرار دارند و لایک و کامنت زیادی از طرف کاربران دریافت می کنند. یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوور تبادل با پیج های معروف اینستاگرام می باشد. شما از طریق تبادل به کمک های زیادی دسترسی پیدا خواهید کرد.

پیج مشهور اینستاگرام

همان طور که می دانید بازیگران، فوتبالیست ها، خوانندگان و هنرمندان زیادی در برنامه اینستاگرام دارای صفحات مجازی هستند. مشخصا این طور افراد از تعداد فالوور بسیار زیادی برخوردار می باشند. این سلبریتی ها با هنر و کار هایی که انجام می دهند کاربران را به بازدید دعوت می کنند. افراد سلبریتی طرفداران زیادی از سرتاسر جهان دارند از این رو دارای پیج های معروف اینستاگرام می باشند.

برخی از افراد در برنامه اینستاگرام دارای فالوور های میلیونی می باشند. 20 نفر اولی که در شبکه اینستاگرام دارای پیج های معروف اینستاگرام هستند شامل موارد زیر می باشد:

  1. پیج اینستاگرام با 359.023.802 فالوور
  2. کرستین رونالدو با 235.839.364 فالوور
  3. آریانا گراند با 197.669.948
  4. راک با 193.506.683 فالوور
  5. کایلی جنر با 189.947.406 فالوور
  6. سلنا گومز با 187.061.195 فالوور
  7. کیم کارداشیان با 184.307.900 فالوور
  1. مسی با 162.407.220 فالوور
  2. بیانسه با 152.407.205 فالوور
  3. جاستین بیبر با 144.202.205
  4. نشنال گرافیک با 143.087.114 فالوور
  5. نیمار با 140.265.223 فالوور
  6. تیلور سوییت با 138.867.408 فالوور
  7. کندال جنر با 136.699.562 فالوور
  8. جنیفر لوپز با 128.770.249 فالوور
  9. باربی با 121.247.727 فالوور
  10. برند نایک با 119.879.164 فالوور
  11. Khloe با 119.450.979 فالوور
  12. مایلی سایرس با 113.220.450 فالوور
  13. کتی پری با 104.030.855 فالوور

باید بدانید که شما در اینستاگرام می توانید عکس پروفایل سلبریتی مورد علاقه خود را دانلود کنید. برنامه اینستاگرام دارای ترفند ها و قابلیت های مخفی بسیاری می باشد. با یادگیری این قابلیت ها می توانید امورات را با سرعت و راحتی بیشتری به انجام برسانید.

پیج های معروف اینستاگرام ایرانی🎈

امروزه تمامی کاربران از سرتاسر جهان برنامه اینستاگرام را مورد استفاده قرار می دهند. بسیاری از آرتیست ها و سلبریتی ها با به اشتراک گذاری فعالیت های خود توانسته اند فالوور های زیادی بدست بیاورند. اصولا سلبریتی ها دارای طرفداران زیاد از سرتاسر کشور می باشد.

برخی از سلبریتی های ایرانی که در اینستاگرام بیشترین فالوور را دارند شامل موارد زیر است:

  1. حسن ریوندی یکی از کمدین های مطرح ایرانی که دارای 17 میلیون دنبال کننده می باشد. این کمدین تا به الان توانسته جایگاه اول را در میان پیج های معروف اینستاگرام ایرانی بدست آورد.
  2. مهناز افشار یکی از بازیگران مطرح ایران است. این بازیگر با تعداد فالوور 14.3 میلیون توانسته رتبه دوم را بدست آورد.
  3. رامبد جوان، کارگردان و بازیگر ایرانی که رتبه سوم را از آن خود کرده است. این هنرمند دارای 11.7 میلیون فالوور در برنامه اینستاگرام می باشد.
  4. بهنوش بختیاری، بازیگر مطرح ایرانی با 9 میلیون دنبال کننده دارای جز پیج های معروف اینستاگرام به شمار می رود.
  5. الناز شاکر دوست یکی از بازیگران معروف سینمای ایران می باشد. این هنرمند داری 9 میلیون دنبال کننده و هم رتبه بهنوش بختیاری می باشد.

پیج های معروف اینستاگرام

در برنامه اینستاگرام پیج های زیاد با محتوا های متفاوت ایجاد شده است. با گوناگونی کاربران در برنامه اینستاگرام وجود پیج های مختلف اینستاگرام امری طبیعی است. بهترین و پر طرفدار ترین پیج های علمی که جز پیج های معروف اینستاگرام به شمار می روند شامل موارد زیر می باشند:

  1. natgeo (نشنال جئوگرافیک)
  2. physicsfun (پیج فیزیک فان)
  3. school (مدرسه نجوم)

باید بدانید که در برنامه اینستاگرام شما قادر به تغییر نام کاربری خود هستید. به طور کلی هربار که تمایل داشته باشید می توانید نام کاربری خود را تغییر دهید و نام دلخواه خود را ثبت کنید. نام کاربری به بازدید پیج شما کمک بسیار می کند؛ از این رو انتخاب نام کاربری مناسب یکی از رکن های افزایش فالوور می باشد.

پر طرفدار ترین پیج اطلاعات عمومی که از پیج های معروف اینستاگرام می باشند؟ 🤔

در عصر جدید پیج های زیادی با تولید محتوا اطلاعات عمومی ایجاد شده اند. چرا که کاربران زیادی به دنبال اطلاعات عمومی هستند و روزانه به دنبال کسب اطلاعات می باشند. اما برخی از پیج ها با انتشار اطلاعات نادرست و یا نصفه نیمه کاربران را بیشتر گمراه می کنند.

در عوض برخی از پیچ ها وجود دارند که اطلاعات بسیار مفیدی را به کاربران منتقل می کنند. بعضی از این پیج ها شامل موارد زیر می باشند:

  1. ayamidooni (پیج آیا می دونی)
  2. general_info (پیج اینستاگرام دانستنی ها)
  3. etelaate_omoomi (پیج اطلاعات عمومی)

برنامه اینستاگرام طوری طراحی شده که شما می توانید آن را تغییر زبان دهید. برای مثال اگر کار کردن با برنامه اینستاگرام برای شما سخت است می توانید زبان آن را به فارسی تغییر دهید تا معنی عنوان ها برای شما خوانا تر جلوه کند. تغییر زبان به شما در انجام راحت تر امورات کمک رسانی می کند.

چگونه پیج های معروف اینستاگرام را پیدا کنیم؟ 🤔

برای جست و جو پیج های معروف اینستاگرام با هر عنوان و محتوایی کافی است که عنوان مد نظر خود را در قسمت سرچ اینستاگرام جست و جو کنید. هم چنین می توانید نام شخص مورد نظر خود را در سایت گوگل سرچ کنید تا سایت پیج اصلی را به شما معرفی کند.

به طور کلی انتخاب نام کاربری مناسب در روند جست و جو تاثیر بسیار زیادی دارد. از این رو می توان گفت که اگر قصد افزایش فالوور در اینستاگرام را دارید در انتخاب نام کاربری خود دقت زیادی داشته باشید. چرا که یکی از رکن های اصلی در بالا رفتن فالوور های پیج اینستاگرام می باشد.

 

پیج های معروف اینستاگرام

چگونه در برنامه اینستاگرام مشهور شویم؟

همان طور که می دانید در عصر جدید بسیاری از افراد بدون این که سابقه خاصی داشته باشند با انتشار محتوا و فعالیت در برنامه اینستاگرام توانسته اند به درجه پیج های معروف اینستاگرام برسند. برنامه اینستاگرام توانسته جز بهترین شبکه های اجتماعی چه برای بیزنس چه برای برقراری ارتباط به افراد به شمار برود.

این برنامه به شما زمینه ارتباط با افراد مشهور و قرار گرفتن در کنار آن ها را فراهم می کند. این کار تنها با فزایش فالوور های پیج شما همراه است. اولین قدم برای مشهور شدن در اینستاگرام انتخاب هدف و کاربران پیج خود است. به طور کلی باید مشخص کنید که برای چه افراد و چه فرایندی تولید محتوا خود را به نمایش بگذارید.

با تشخیص هدف، روند با نظم و استراتژی خاصی پیش می رود. نکته قابل توجه بعدی تولید محتوا جذاب و حرفه ای می باشد. افراد امروزه در برنامه اینستاگرام با تولید محتوا های بسیاری رو به رو می شوند از این رو تولید محتوا خاص به شما کمک می کند تا بیشتر دیده شوید. با انتشار تولید محتوا با کیفیت ویو پیج شما افزایش پیدا می کند و هم چنین با افزایش فالوور رو به رو می شوید.

افراد زیادی در اینستاگرام به شهرت رسیده اند که روزی فکر نمی کردند به این درجه از شهرت دست پیدا کنند. بسیاری از کمدین ها و واینر ها از طریق فعالیت در برنامه اینستاگرام تبدیل به پیج های معروف اینستاگرام شدند و راهی سینما ایران شدند. این موضوع موفقیت بزرگی برای هر شخص می باشد. جالب است بدانید که این افراد تنها از طریق افزایش فالوور های خود توانسته اند به این موفقیت دست پیدا کنند.

 

برای افزایش فالوور و تبدیل شدن به پیج های معروف اینستاگرام باید به الگوریتم اینستاگرام توجه زیادی داشته باشید. اگر طبق نظم و برنامه ریزی مناسب پیج خود را پیش ببرید طی مدت زمانی به جذب فالوور و افزایش فالوور دست پیدا می کنید؛ از این رو می توانید به کسب درآمد از طریق افزایش فالوور دست پیدا کنید.

 

نکاتی که برای افزایش فالوور های پیج خود باید به آن ها توجه داشت شامل موارد زیر می باشد:

 

مشخص کردن هدف

انتخاب نام کاربری مناسب

انتخاب بیو مناسب

قرار دادن عکس پروفایل جذاب

تولید محتوا جذاب و خاص

تولید محتوا به صورت روزانه

قرار دادن استوری به طور روزانه

ایجاد هایلایت های جذب کننده

استفاده از کپشن های کوتاه و مفید

استفاده از هشتگ های مرتبط

تعامل با پیج های مرتبط با پیج خود

از افراد بخواهید تا پست و استوری های شما را شیر و لایک کنند

بررسی پیج های معروف اینستاگرام و الگوبرداری از آن ها

 

پیج های معروف اینستاگرام دارای فالوور فیک می باشند؟

پیج های معروف در اینستاگرام

بعضی از افراد بر این باورند که خرید فالوور فیک به موفقیت پیج کمک می کند. در پاسخ به این باور غلط باید گفت که فالوور فیک نه تنها به بازدید پیچ کمکی نمی کند بلکه از امتیاز صفحه شما می کاهد. افراد سرشناس با بازدید های بالا از فالوور های فیک استفاده نمی کنند. پیج های معروف اینستاگرام برای افزایش بازدید بیشتر بر کیفیت تولید محتوا های خود می افزایند.

شما می توانید برای افزایش فالوور های خود از روش خرید فالوور واقعی استفاده کنید. فالوور فیک موجب می شود که تعداد فالوور ها با تعداد لایک و کامنت های پیج شما تطابق نداشته باشد. این ام موجب می شود تا کاربران به پیج شما اعتماد نکنند و با کاهش فالوور واقعی رو به رو شوید.

اگر شما دارای دو پیج اینستاگرام هستید و قصد بازگشت به پیج دوم را دارید می توانید از طریق شماره تلفن خود اقدام کنید. با راه اندازی دو پیج اینستاگرام می توانید به طور هم زمان دو پیج را اداره کنید. برنامه اینستاگرام به کاربران قابلیت اداره چند اکانت را داده است.

سخن پایانی

همان طور که می دانید امروزه برنامه اینستاگرام یکی از پر طرفدار ترین اپ های شبکه های مجازی به شمار می رود. از این رو سلبریتی و هنرمندان زیادی دارای پیج های معروف اینستاگرام می باشند. تعداد فالوور های پیج های معروف اینستاگرام به میلیون می رسد و بازدید های آن ها بسیار زیاد می باشد.

کرستین رونالدو فوتبالیست معروف پرتقالی با بیش از 300 میلیون فالوور توانسته رتبه اول را در پیج های معروف اینستاگرام به خود اختصاص دهد. بعد از آن آریانا گراند موزیسین جوانی می باشد که نزدیک 2 میلیون فالوور را به خود اختصاص داده است.

Rate this post